Sinds enkele weken heb ik het abonnement van mijn gescheiden man over genomen via overnameformulier, waardoor ik blijkbaar nu alsnog een nieuw klantnummer heb gekregen.
In de MyProximus app wordt echter nog steeds mijn oud klantnummer weergegeven, de naam van mijn ex man en dus foutief geslacht.
Daarbij kan ik nergens mijn producten (blanco pagina) of de facturen (error) zien die bij mijn nieuw klantennummer horen. Er is ook geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen of om het klantnummer te wijzigen.
Ook is mijn Skynet email hieraan gekoppeld als login email die ik voor haast alles gebruik dus ik kan die niet missen.
Heb ook al gewacht tot de factuur vandaag aankwam voor eventuele nieuwe login gegevens maar je kunt enkel inloggen via email en wachtwoord en niet met mijn nieuwe klantnummer of activeringscode.
Weet ook niet of er iets fout is gelopen met de registratie aangezien ik toch op mijn factuur WEL correcte informatie krijg op mijn oude skynet email.
Kan iemand mij verder helpen om:
- het oude klantnummer te verwijderen en het nieuwe klantnummer toe te voegen/activeren.
- te zorgen dat myproximus werkt en niet 'leeg' is. En ook mijn ex zijn naam en oude gegevens niet meer weergeeft maar mijn gegevens.
Met vriendelijke groet