Vraag

MyProximus ... in behandeling


Hallo,

Reeds van het begin af (November) staat “myProximus” zogenaamd in behandeling. Ik kan niets van mijn abonnement veranderen. Kan iemand hier naar kijken aub? Ik wil dringend enkele dingen aanvinken en/of uitvinken.


12 reacties

heb je al geprobeerd om de nieuwe myproximus app te installeren die uitgekomen is op 15/05/20

morgen komen ze proximus hier terug langs op het forum

Reputatie 7
Badge +3

@ElzaD zoals @Martin al aanhaalde, de nieuwe app al geïnstalleerd.Indien u nog problemen zou hebben mag u dat via deze weg laten weten. Groetjes,Joel

nee, is zonder apps, gewoon op pc via internet. Een app verandert niks als de fouten in het dossier zitten.

Reputatie 7
Badge +3

@ElzaD Wat zou u graag willen aanpassen.Dan zal ik eens kijken als ik het voor u kan in orde maken. Groetjes,Joel

Ik wil bovenal de gsm abonnementen allebei verlagen naar Mobilus S, de rest moet ik nog zien ter plaatse dan.

quote: 

Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.

 

Dit staat reeds meer dan zes maanden in myProximus, pfff. Hoewel alles al behandeld werd.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Voor maandag komt er normaal niemand van Proximus meer langs op dit publieke forum

Eventueel contact opnemen - indien aanpassingen dringend nodig - met 0800 22800 

quote: 

Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.

 

Dit staat reeds meer dan zes maanden in myProximus, pfff. Hoewel alles al behandeld werd.

Je probleem zal daar mss niet opgelost zijn maar heb je ook al de nieuwste app versie van myproximus geïnstalleerd , want daar zijn al wat bugs uitgehaald.

ander zoals reeds aangegeven wachten tot maandag of bellen kun je wel naar 0800 22 800.

Reputatie 7
Badge +3

@ElzaD

Het spijt me dat dit nog niet opgelost is.

Ik heb je bericht via dossier 45243987 doorgestuurd naar de achterliggende dienst van MyProximus

zij zullen je contacteren met een oplossing.

Wat betreft aanpassing gsm abonnementen : mogen we dit uitvoeren ? beide Mob M naar Mob S ?

vriendelijke groeten,

Tina

Ja, Tina, dat mag je doorvoeren, beide Mob M naar Mob S.

 

Ah, nog iets voor de anderen…

Jullie spreken direct over de “app” installeren en zo, maar blijkbaar vergeten jullie dat er mensen zijn die geen smartphone hebben, maar een gewone gsm.

Reputatie 7
Badge +3

@ElzaD 

ik ga het nodige doen !

gr,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@ElzaD 

Onze collega van MyProximus heeft je informatie gezonden ivm je MyProximus-account ?

Je 2 mobiles zijn omgezet naar een mobilus S zoals gevraagd.  Op 1 van beide abo’s had je voor mob M een korting lopen, die nu niet meer toepasbaar is.

Groetjes,

Tina

Reageer