Skip to main content
Beantwoord

MyProximus GSM status raadplegen


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 433 reacties
Sinds enkele dagen gemerkt dat de site MYPROXIMUS van design veranderd is ... maar de werking is er nog steeds niet.
Wij kunnen wel via het GSM nummer het resterende bedrag raadplegen, maar als je dan klikt op "meer details " , krijg je een scherm OEPS ....
Dit is niet nieuw , maanden geleden hebben we dit zelfde probleem aangekaard, en met de software destijds kon dit niet verholpen worden ... men ging er aan werken... maar nu blijkt de software wel al aangepast te zijn op bepaalde facetten van het visuele, maar aan de werking nog duidelijk niet.
Wij kunnen dus nog steeds niet het detail van het verbruik raadplegen ...
Op beeld 1 hebben we ons nummer gewist voor privacy redenen, maar in een privé bericht kan ik dit wel doorgeven.
Maar ik ga er vanuit dat dit een algemeen probleem is en geen probleem voor één specifiek nummer.
Graag nu eindelijk een oplossing !

Ro

Beste antwoord door ThomasP

Hey Ro, IT heeft het intussen opgelost. De ontwikkeling voor prepaid was nog niet klaar maar door een fout was het al wel geïmplementeerd. Dit is nu rechtgezet. Onze ontwikkelaars blijven natuurlijk wel nog bezig met de verdere ontwikkeling zodat dit in de toekomst ook wordt vernieuwd.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

32 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 7 februari 2018
Uiteraard moeten ze zowel via de app als de website werken. Dat is ook de reden dat onze IT ontwikkelaars dit aan het onderzoeken en oplossen zijn. Ik volg het mee op en laat je inderdaad iets weten zodra het is opgelost.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2018
Hey Ro, IT heeft het intussen opgelost. De ontwikkeling voor prepaid was nog niet klaar maar door een fout was het al wel geïmplementeerd. Dit is nu rechtgezet. Onze ontwikkelaars blijven natuurlijk wel nog bezig met de verdere ontwikkeling zodat dit in de toekomst ook wordt vernieuwd.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 7 februari 2018
Probleem is gevonden en onze IT ontwikkelaars zijn druk bezig het op te lossen.

Tip! Als je een smartphone hebt, kan je ook je verbruik controleren via de MyProximus app!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 8 februari 2018
Ro, onder de grafiek kan je de details opvragen. Ik zie op je printscreen dat deze een foutmelding geeft en heb ondervonden dat deze inderdaad soms niet laadt. Best even dan de pagina opnieuw laden.

Ook rekening mee houden dat het laden van de details wat tijd in beslag neemt. Bij mij duurde dit een 10-tal seconden. Mijn excuses hiervoor. Zoals ik al zei, IT blijft bezig de ontwikkeling volledig te vernieuwen.

Edit: Heb er iets te lang over gedaan om mijn bericht te typen. Ik zie dat je het zelf intussen hebt gevonden. 🙂

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 63 reacties
  • 31 januari 2018
Hallo Ro!

Mijn excuses voor het late antwoord, heb de screenshots kunnen nakijken.
Kan je via een privébericht mij het betrokken oproepnummer doorgeven aub?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige voor je na.

Groetjes,
Wouter

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 31 januari 2018
Wouter M,

dank voor de reactie. GSM nummer is doorgestuurd via privébericht.


Ro

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 7 februari 2018
Ik heb dit zelf even getest en krijg inderdaad hetzelfde. Op andere accounts geen problemen. Ik heb de nodige gegevens doorgestuurd naar onze ontwikkelaars en wacht op een antwoord.

Geen ticketnummer want het is per mail. 😉 Maar ik houd je op de hoogte!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 166 reacties
  • 5 februari 2018
Roger, de bestelling is gedaan maar moet nog helemaal ingebracht worden in ons systeem, plus de synchronisatie tussen de verschillende infokanalen, je ontvangt de info zo snel mogelijk. Je begrijpt ook dat er een weekend tussen zit, niet ? Groeten. Jan

Martin
  • 34051 reacties
  • 8 februari 2018
wonder boven wonder het werkt nu inderdaad wel bij mij 👍

Martin
  • 34051 reacties
  • 8 februari 2018
nu zie ik regelmatig het volgende staan :
Data national Data session 0 MB -€ 0.4235 ????



niettegenstaande mobiel data uit staat op mijn smartphone, vanwaar komt dit dan ?

Of slaat dit op sms versturen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 7 februari 2018
Nochtans stelt ThomasP dat ze het probleem gevonden hebben en er aan gewerkt zal ....(?) worden.
Duidelijk gesteld dar het over payandgo gaat.

Laten we een beetje vertrouwen geven , nu ze blijkbaar weten waar het probleem is. Alhoewel ik het probleem reeds een eerste keer aangebracht heb in juli 2017. Toen vergde het een aanpassing in een volgende softwre release ... die is er blijkbaar tot nu nog niet gekomen.

Enfin, ij vertrouw ThomasP nu in zijn info en wacht op concrete info ( = oplossing ) .


Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 8 februari 2018
Goede morgen ThomasP,


Ik begrijp je antwoord niet goed.
Is het mrobleem volgens jou opgelost, zodat ik mij verbruik en oproepgeschiedenis nu kan raadplegen ???

Niets is minder waar . Juist geprobeerd. Geeft ook een foutmelding weer

Graag meer duidelijkheid.


Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 8 februari 2018
Bij jou wel . Super !

Ik zal wel weer de uitzondering zijn zeker ?

Graad duidelijkheid van ThomasP. Thomas je hebt mijn userid en paswoord, kan je zelf eens testen.


Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 7 februari 2018
ThomasP,

Dat is snel gevonden !
En bedankt voor de reactie.
Kan zijn dat het verbruik ook via de link die je geeft te raadplegen is, maar op myproximus zijn alle tools voorradig, en dien ook te werken, niet ?

Kan ik een seintje van jou krijgen als het finaal opgelost is ?

Groeten

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 8 februari 2018
Aan Thomas P . ,


Thomas heb nog eens geprobeerd. Eerste maal aanklikken oproep en herlaadgeschiedenis . Foutcode.
Tweede maal aanklikken, zelfde foutcode. Derde maal aanklikken, dan pas krijg ik de details van oproep en herlaadgeschiedenis te zien.
We zullen dan maar steeds blijven aanklikken tot we een resultaat bekomen zeker ? Gebruiksvriendelijk is dat zeker niet en bijkomend, men is nooit zeker dat het lukt .
Kan hier geen betere zekerheid ingebouwd worden, zodat een opvraging van de eerste maal wel lukt. Dat zou normaal zijn.

Vriendelijke groeten.

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 8 februari 2018
Thomas,

Bedankt voor de info, we zullen het voorlopig zo houden met verschillende malen te proberen.
Mocht er later toch nog een probleem opduiken,laten we het jullie wel weten.
Dank in ieder geval en nog een prettige dag.


Ro

Martin
  • 34051 reacties
  • 8 februari 2018
ThomasP;

Data national / Data session / 0 MB / -€ 0.4235
slaat dit op sms versturen ?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 8 februari 2018
Martin, het voorbeeld in je prinscreen? Kan je me even via PM de desbetreffende GSM nummer doorgeven? Dan controleer ik het even.

Martin
  • 34051 reacties
  • 8 februari 2018
Ok verstuurd
bedankt.

Martin
  • 34051 reacties
  • 7 februari 2018
Inderdaad dat is het probleem dat het niet voor P&G werkt !!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 7 februari 2018
ThomasP,

Nog een desillusie bij, ik heb je link eens aangeklikt. Dit via mijn ipad.
Je krijgt de keuze finaal,om je nog niet aangerekend verbruik of reeds gefactureerd verbruik te raadplegen.
Aanklikken, dien je userid en paswoord te geven. Uiteindelijk voor de twee toepassingen blanco pagina.
Hoogstwaarschijnlijk ook niet voor payandgo ...
Ik verwacht gewoon een oplossing via myproximus, klassieke manier , zoals het probleem initieel gemeld is.
Hopelijk niet te lang wachten.

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 26 januari 2018
We hadden gehoopt dat iemand van het Proximus team hier zou op antwoorden.
- Wat is hier aan de hand ?
- Wordt er aan gewerkt en/of is de technische dienst hiervan op de hoogte ?
- Dit probleem om historiek van verbruik na te zien voor payandgo is niet nieuw , maar er verandert niks, ook nu niet, na een nieuw design ( en of nieuwe software ?? ) voor myproximus.

We hopen op een finale oplossing ?
Reactie Proximus team ?

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 7 februari 2018
Aan ThomasP,

Via privebericht gevraagde gegevens door gestuurd.

We verwachten verdere info.

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 7 februari 2018
JanDe,

Wanneer denk je dat je mijn een ticket nummer kan doorgeven, zodat mijn probleem met myproximus, raadplegen oplaad en verbruiksgeschiedenis kan raadplegen voor mijn pay and go kaart.

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 5 februari 2018
Aan JanDe,

bedankt voor je reactie.
Maar moet je daar een "bestelling" voor plaatsen , om een ticket aan te maken voor een probleemstelling ?
Dat is toch maar gewoon een ticket aanmaken met de gegevens van het probleem.
Of noemen jullie dat intern ook een "bestelling" opmaken ?
Ik probeer gewoon te begrijpen ...

Ro