Vraag

MyProximus APP, verwijder gsmnr-account

  • 14 March 2021
  • 7 reacties
  • 166 Bekeken

Beste,

Bij de zoveelste (her)installatie van de app wordt een automatische account gemaakt op basis van gsm nummer.

Na het toevoegen van meerdere effectieve accounts, wens ik deze ‘dummy’ account te verwijderen !

Hoe ? Dit lukt niet op de manier waarop je normaal een account verwijderd.

Aan de chat-functie in de app heb je ook al een geruime tijd niets meer ...

Waarvoor dank

 


7 reacties

een myproximus account wordt door iemand van proximus zelf verwijderd en dit kunnen ze voor u doen maandag als ze hier terug langskomen op het forum

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen.in het privé vak “ticket” kun je indien nodig nog bijkomende informatie zetten als je dit wenst.

Reputatie 7
Badge +5

@JREV Indien je wenst kunnen we inderdaad je account verwijderen. 

Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het eens na.

@DaisyS Indien dit specifiek account geen nut heeft, graag verwijderen. Nodige info werd toegevoegd. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@JREV Aan de hand van de gegevens die in je profiel staan vind ik maar 1 account terug waar zowel je vaste lijn als gsm aan gekoppeld zijn. Als je toch nog een tweede account zou hebben mag je die toevoegen in je profiel

@HadewychT 

zie bijgevoegde .jpg

Ik ben beheerder Jan (mobile).

Hoe kan account 324… verwijderd worden ? Dit is mijn gsm nr = beheerder Jan. Deze account werd auto. aangemaakt.

De andere zijn 2 myproximus accounts (1 vaste lijn + 1 pay&go).

Dank.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vind hier echt maar 1 account terug die gekoppeld is aan uw gsm-nr . Dit is iets dat je zelf hebt ingesteld in je app en die je daar ook terug kan verwijderen, of die toch aan een andere login gekoppeld is. Indien dat zo is, kan je die login best even toevoegen aan je profiel. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@HadewychT 

Beste,

  • Mijn forumprofiel is bijgewerkt.
  • Ik heb niets ingesteld in de app.
    Alles nog eens verwijderd, app opnieuw geïnstalleerd, bij opstart komt die ene account, die bestaat uit mijn gsm nr, daar onmiddellijk, vanzelf in.
    De andere accounts moet ik manueel toevoegen.
    Was enkele maanden geleden niet het geval.

 

Reageer