Vraag

Myproximus app

  • 23 November 2023
  • 17 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik kan al mijn producten niet meer zien in de app alhoewel ik beheerder ben. Heb hier al 2x melding van gemaakt via de help knop, nog steeds geen reactie. Zeer vervelend omdat ik niets meer kan aanpassen of zien van de andere nummers 


17 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Armani    Vanavond wordt een fix uitgevoerd om de problemen met de MyProximus App op te lossen.We blijven de situatie erna monitoren U kan ondertussen eens proberen via MyProximus  Web daar lukt het voor sommige klanten wel.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

Reputatie 7
Badge +1

@Armani    Vanavond wordt een fix uitgevoerd om de problemen met de MyProximus App op te lossen.We blijven de situatie erna monitoren U kan ondertussen eens proberen via MyProximus  Web daar lukt het voor sommige klanten wel.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

@Joel M Zit met hetzelfde probleem. Hoop dat de fix het oplost 🤔😉

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 We hopen dat morgen in de loop van de dag alles terug gaat werken.De diensten volgen het zeker verder op.Excuses alvast.Groetjes,Joel

Ik had dat vorige week ook. Op dat moment was ik ook zonder aanwijsbare reden geen beheerder, maar “gedegradeerd” tot gewoon gebruiker. Zo maar en plots. Ik heb dat een paar dagen aangezien, dacht aan een tijdelijke fout, en heb het dan maar gemeld door te schudden in de app.
Ik heb het ook gepost hier op het forum en volgens @Joel M waren er toen probleempjes met de app.

Ik heb alles opgelost door de app te verwijderen, opnieuw te installeren en weer in te loggen. Deze oplossing doet het sinds nog altijd (ik ben nog altijd beheerder).

Reputatie 2
Badge

Tot op vandaag werkt het nog niet, in de Beta versie kan ik wel alle producten zien maar niet veel aanpassen, dit is dan ook een testversie, vermoedelijk daarom. En inderdaad zoals Mutlie zei sta ik nu ook gewoon als user??? Hoe kan dat ? En terug naar beheerder geeft die een rood kruis, foutmelding dus.

Op de webversie werkt wel alles maar mijn pc gebruik ik zelden.

Reputatie 2
Badge

Ik heb dan ook maar de app verwijderd en terug geinstalleerd.

Ik ben nu terug beheerder idd, ik kan alle producten terug zien, er zijn enkel nog een paar dingetjes die niet werken.

Reputatie 7
Badge +1

Heb hetzelfde gedaan, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Terug als beheerder. Maar vandaag geen terug koppeling gekregen van PX zoals beloofd over stand van zaken MyProximus app. Jammer 😥

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 We hopen dat morgen in de loop van de dag alles terug gaat werken.De diensten volgen het zeker verder op.Excuses alvast.Groetjes,Joel

@Joel M Hoe zit het nu eigenlijk met de MyProximus app. Krijg constant melding van onderhoud na de update. Maar ik heb mijn update niet gezien. Alvast bedankt voor het antwoord 🤔😉

Reputatie 2
Badge

Ik krijg ook constant die melding van die onderhoud en de werking van de app is een ramp. Dit duurt nu toch wel al behoorlijk lang. Ze krijgen dit precies maar niet opgelost 🤔

Reputatie 7
Badge +1

Ik krijg ook constant die melding van die onderhoud en de werking van de app is een ramp. Dit duurt nu toch wel al behoorlijk lang. Ze krijgen dit precies maar niet opgelost 🤔

@Armani Jij bent niet de enige. Zit ook met dit probleem, maar je krijgt geen terugkoppeling hierover. Ontzettend jammer 🤔😥

Reputatie 7
Badge +3

Dag allemaal, wij ontvangen net deze update: De nieuwe versie van de app is beschikbaar voor iedereen (Android + iOs). Dus klanten die nog altijd problemen ondervinden kunnen vanaf nu de nieuwe app versie downloaden om het probleem op te lossen.

Reputatie 7
Badge +1

Dag allemaal, wij ontvangen net deze update: De nieuwe versie van de app is beschikbaar voor iedereen (Android + iOs). Dus klanten die nog altijd problemen ondervinden kunnen vanaf nu de nieuwe app versie downloaden om het probleem op te lossen.

@HeidiE Dank U wel 😉👍🚐

Reputatie 7
Badge +1

Dag allemaal, wij ontvangen net deze update: De nieuwe versie van de app is beschikbaar voor iedereen (Android + iOs). Dus klanten die nog altijd problemen ondervinden kunnen vanaf nu de nieuwe app versie downloaden om het probleem op te lossen.

@HeidiE . Sorry nog een vraagje. Welke versie is dit. Heb 2 dagen geleden een update op mijn iPad gehad. Versie 5.43.1#164994. Is er dan alweer een nieuwe 🤔

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 

ik heb ook die versie en in app staat vermeld dat dit de laatste versie is.

Momenteel ondervind ik geen problemen of traagheid.

Lukt het ondertussen voor jullie?

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

Hier ook geen problemen met de app. (5.43.1#164994)

Ter info aan de ontwikkelaars:

Ik gebruik ook de nieuwe app (betaversie 1.7.14 # 165391) en deze werkt ook zonder problemen, ik stel alleen vast dat ik een tweede maal moet inloggen om mijn facturen te zien.

Reputatie 7
Badge +3

@Jan 

kan je je 2de opmerking ook via de shaker doorsturen? dan zit dat direct bij juiste dienst :-)

bedankt

dank ook voor feedback

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

@tina.b 

Is gebeurd.

Reageer