Ik kan al mijn producten niet meer zien in de app alhoewel ik beheerder ben. Heb hier al 2x melding van gemaakt via de help knop, nog steeds geen reactie. Zeer vervelend omdat ik niets meer kan aanpassen of zien van de andere nummers
Ik had dat vorige week ook. Op dat moment was ik ook zonder aanwijsbare reden geen beheerder, maar “gedegradeerd” tot gewoon gebruiker. Zo maar en plots. Ik heb dat een paar dagen aangezien, dacht aan een tijdelijke fout, en heb het dan maar gemeld door te schudden in de app.
Ik heb het ook gepost hier op het forum en volgens
Ik heb alles opgelost door de app te verwijderen, opnieuw te installeren en weer in te loggen. Deze oplossing doet het sinds nog altijd (ik ben nog altijd beheerder).
Tot op vandaag werkt het nog niet, in de Beta versie kan ik wel alle producten zien maar niet veel aanpassen, dit is dan ook een testversie, vermoedelijk daarom. En inderdaad zoals Mutlie zei sta ik nu ook gewoon als user??? Hoe kan dat ? En terug naar beheerder geeft die een rood kruis, foutmelding dus.
Op de webversie werkt wel alles maar mijn pc gebruik ik zelden.
Ik heb dan ook maar de app verwijderd en terug geinstalleerd.
Ik ben nu terug beheerder idd, ik kan alle producten terug zien, er zijn enkel nog een paar dingetjes die niet werken.
Heb hetzelfde gedaan, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Terug als beheerder. Maar vandaag geen terug koppeling gekregen van PX zoals beloofd over stand van zaken MyProximus app. Jammer
Ik krijg ook constant die melding van die onderhoud en de werking van de app is een ramp. Dit duurt nu toch wel al behoorlijk lang. Ze krijgen dit precies maar niet opgelost
Ik krijg ook constant die melding van die onderhoud en de werking van de app is een ramp. Dit duurt nu toch wel al behoorlijk lang. Ze krijgen dit precies maar niet opgelost
Dag allemaal, wij ontvangen net deze update: De nieuwe versie van de app is beschikbaar voor iedereen (Android + iOs). Dus klanten die nog altijd problemen ondervinden kunnen vanaf nu de nieuwe app versie downloaden om het probleem op te lossen.
Dag allemaal, wij ontvangen net deze update: De nieuwe versie van de app is beschikbaar voor iedereen (Android + iOs). Dus klanten die nog altijd problemen ondervinden kunnen vanaf nu de nieuwe app versie downloaden om het probleem op te lossen.
Dag allemaal, wij ontvangen net deze update: De nieuwe versie van de app is beschikbaar voor iedereen (Android + iOs). Dus klanten die nog altijd problemen ondervinden kunnen vanaf nu de nieuwe app versie downloaden om het probleem op te lossen.
ik heb ook die versie en in app staat vermeld dat dit de laatste versie is.
Momenteel ondervind ik geen problemen of traagheid.
Lukt het ondertussen voor jullie?
groeten
Tina
Hier ook geen problemen met de app. (5.43.1#164994)
Ter info aan de ontwikkelaars:
Ik gebruik ook de nieuwe app (betaversie 1.7.14 # 165391) en deze werkt ook zonder problemen, ik stel alleen vast dat ik een tweede maal moet inloggen om mijn facturen te zien.
kan je je 2de opmerking ook via de shaker doorsturen? dan zit dat direct bij juiste dienst :-)
bedankt
dank ook voor feedback
groeten
Tina
Is gebeurd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.