Skip to main content

Geachte

Myproximus app werkt niet meer sinds gisteren.

Heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar krijg onvolledig scherm.

Zie enkel mijn adres maar geen GB verbruik noch mijn toestel. Kan zelfs mijn profiel niet meer veranderen.

Technisc probleem?

 

@germain_01 werkt alles wel nog via http://myproximus.be 

NB: iemand van PX zelf kan niet bevestigen of er een technisch probleem is want komen niet langs tijdens het weekend.
ook belangrijk om weten voor PX medewerkers of er een OS update geweest is op je toestel.

TBI: ik ondervind geen probleem via de app op mijn Android smartphone.


Op PC lukt het maar niet op mijn samsung a53


ik geef het maar mee maar weet niet of dit eventueel zou helpen:

Log eerst uit in de MyPx App. Vervolgens de cache van de MyPx app wissen via de instelling Apps in je toestel. Dan de app verwijderen . Toestel herstarten en de Pickx App opnieuw instaleren.

Cache wissen op Samsung Galaxy A53 • TechyLoud


Mr Martin

Tot stap 3 lukte het maar dan verschijnt de myproximus app en is icoon niet meer te zien.

Stap 5  schakelaar systeem-apps verschijnt ook nergens.

u vraagt daarna de pickx te reinstalleren.?

Heb myproximus 2 maal al verwijderd en terug gezet .

Al andere apps van proximus werken enkel bij openen krijg ik enkel mijn adres en reclame te zien. Al andere zoals profiel producten enz.. bewegen niet meer.

Kan dat niet hersteld worden van uit uw centrale?

Dank

 

 

 


Reageer