Beantwoord

MyProximus activatiecode


Beste,

 

Na een hele rompslomp en vele telefoontjes, chatsessies, forum topic, doorverwijzingen naar andere diensten, enz …  denk ik dat mijn MyProximus account dan toch eindelijke bijna opnieuw ingesteld is. Ik heb een e-mail mogen ontvangen voor een nieuw wachtwoord te verkrijgen. Ik krijg nu het scherm om met mijn klantnummer en dergelijke in te loggen en producten toe te voegen. (EINDELIJK)

 

Kan ik hiervoor echter de activatiecode toegestuurd krijgen?

(Ik heb deze geprobeerd van de laatste factuur, maar deze blijkt niet te werken, ongeldige karakters, terwijl dit zeker niet het geval is….)

 

Ik ben bijna ten einde raad, ben er al meerdere uren mee bezig geweest en hoop dat dit het laatste is zodat ik weer een overzicht heb via de MyProximus app.

 

Met vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door DaisyS 5 May 2021, 10:33

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Steve Sigmans Heb je dit al eens geprobeerd via de app zoals ik je gisteren heb gevraagd in je andere topic? 

Ja hoor, dat was het probleem niet. Ik denk met een nieuwe activatiecode dat het zal opgelost zijn.

Reputatie 7
Badge +5

@Steve Sigmans Je nummer zit niet meer onder je eigen klantennummer deze is namelijk overgenomen door je werkgever. Je zou dus voor je gsmnummer perfect via je app je verbruik moeten kunnen zien door deze aan te melden op de app via 4G. 

Kan je dit toch nogmaals proberen? Er is namelijk geen MyProximus account meer voor je nummer.

Ja inderdaad, ik dien enkel nog producten toe te voegen. Het enige dat ik nodig heb is een nieuwe activatiecode. Ik kan inderdaad inloggen met klantnummer en wachtwoord enz.

Heb het nogmaals geprobeerd … Nu zegt de app dat ik uitgelogd ben, vraagt me opnieuw in te loggen … Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord …. Had daarnet met zelfde inlog gegevens ingelogd op de myproximus website hier. Klik ik op de link gebruikersnaam / wachtwoord vergeten. Krijg ik de melding uw e-mail adres werd niet terug gevonden….. Dit begint toch echt hopeloos te worden

Reputatie 7
Badge +5

@Steve Sigmans Kan je deze stappen eens volgen? Je klantennummer is namelijk niet meer van toepassing aangezien je een abonnement hebt van je werkgever. Via de link kan je alle stappen volgen en kan je zien hoe je als eindgebruiker moet registeren en/of inloggen.

Daisy,

 

Heel bizar, terwijl ik al ganse week kan aanmelden met mijn e-mail, blijkt deze gisteren / vandaag verwijderd geweest te zijn. Ik heb mij net opnieuw moeten registreren, heb een activatiecode ontvangen. En EINDELIJK is het gelukt! Ik heb nu zicht op verbruik en facturen enz

Reputatie 7
Badge +5

@Steve Sigmans Uw email adres was gekoppeld met uw oude klantennummer dus deze moest verwijderd worden zodat je terug opnieuw een account kon aanmaken. Blij dat het allemaal in orde is!

Beste, 

 

Als nieuwe klant waar vind ik mijn activatiecode + bij het instellen van mijn product wordt er gevraagd naar mijn laatste factuur, maar die heb ik niet sinds ik maar 2 dagen klant ben.

 

ik heb intussen 2 dagen mijn gsm niet kunnen gebruiken.. en ik heb het echt nodig voor werk. hoe kan ik dit asap oplossen aub.

 

 

@Alexandre P.

Ter info hier heb je de verschillende manieren om je activatiecode te verkrijgen:

Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

Als je onlangs nog maar nieuwe klant bent kan het ook zijn dat alles nog niet doorgestroomd is.

 Indien bovenstaande niet lukt en omdat in dit geval de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer