Vraag

MyProximus account verwijderen

  • 23 September 2020
  • 30 reacties
  • 2069 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Fien Messens Is gebeurd! :grin: Groetjes, Antonella

Beste, 

 

ik heb twee mobiele nummers, aan beiden is een myProximus profielen gekoppeld. 

 

Kunnen jullie één van beiden profielen verwijderen aub. Ik kan je de gegevens in pm bezorgen.

 

Bedankt!

Meerdere malen telefonsich contact met helpdesk lukt het niet mijn account te laten verwijderen.

Kan iemand hier mijn account verwijderen?

Hallo,

Wij waren in het verleden al eens klant bij Proximus en hadden toen een MyProximus-account.
Nu zijn we opnieuw klant, en wil ik met mijn nieuwe klantennummer ook toegang tot MyProximus.
Helaas is mijn e-mailadres nog gekoppeld aan het vorige klantennummer, waar geen diensten meer aan verbonden zijn. 
Het vorige klantennummer zou dus moeten worden losgekoppeld van mijn e-mailadres en mag eigenlijk volledig worden verwijderd. Het MyProximus-account met mijn e-mailadres moet ook worden verwijderd. Dan kan ik het nieuwe klantennummer koppelen aan mijn e-mailadres.

Ik heb de klantendienst al verschillende keren gebeld, maar het raakt niet opgelost. Ik hoop dat er via deze weg iemand kan helpen.
Ik heb in mijn profiel onder ‘Ticket’ de nodige gegevens ingevuld (oude klantennummer, e-mailadres, nieuwe klantennummer).

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Emma
 

Mijn account verwijderen aub. Dit nummer is niet meer in gebruik. Gaat dat? Dankjewel 

Reageer