Vraag

MyProximus

  • 12 June 2023
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties

My Proximus heeft twee login id’s :

  1. voor abonnement thuis ( tv+internet+telefoon ) : momenteel geen probleem met login en bekijken van alle gegevens.
  2. voor pay and go gsm . Dit heeft een ander mailadres, destijds zo gevraagd in te geven, vermits voor pay and go een aparte my proximus id ingegeven diende te worden. Dit werkte tot recent perfect, ik kon de opladingen zien en opladingen doen, verbruik nazien enz. . Deze morgen aangelogd en wat blijkt, hier staat info : my proximus zit in een nieuw kleedje . Geen gegevens meer te vinden van mijn gsm . Ook maak verbinding met een product, werkt niet. Waar zijn mijn pay and go gegevens naar toe en waar kan ik ze terug zichtbaar maken in mijn aparte my proximus voor gsm pay and go ?

Vervelend als zomaar ineens gegevens verdwijnen …

ro


6 reacties

@Ro het zal waarschijnlijk een algemeen probleem zijn want ik heb net het zelfde voor!

Als ik in de browser naar http://myproximus.be ga, dan wordt de volgende link geopend: 
https://www.proximus.be/myproximus/nl/Guest/services/My-overview__/ 
en krijg ik het volgende  te zien voor mijn Pay&Go myproximus account :


Als ik dan op producten toevoegen klik, krijg ik het volgende:


Verder ook geen probleem met het Myproximus account waar mijn producten (INT/TV/TF) aan gekoppeld zijn, hopelijk steken ze die ook niet in dat nieuw kleedje 😉

 

Reputatie 5
Badge +1

Martin, dank voor je reactie. Juist  hetzelfde probleem. En gechat met Proximus ondertussen. Zij bevestigen dat er probleem is …en dit enkel inderdaad voor mijn Proximus pay and go account. Dit steekt  in een nieuw kleedje … spijtig genoeg zonder gegevens. 
wat betreft mijn myproximus voor tv tel internet, is voorlopig alles ok. En steken ze dat ook niet in een nieuw kleedje metaallegering gevolgen vandien.

 

chat stelde voor om in mijn myproximus met de schermgegevens ( identiek aan wat jij weergeeft ) , een print screen door te sturen. Print screen via chat leek niet voldoende. Zij stelde : schud met je toestel in de applicatie, dan krijgen wij een print screen ??? Is dit normaal zo een vraag ?

Reputatie 5
Badge +1

 

Reputatie 5
Badge +1

Dat is de info die ik krijg. Gegevens weg en product toevoegen ( wat zou resulteren in een nieuwe start, met verlies oude gegevens) lukt ook niet..

Martin, dank voor je reactie. Juist  hetzelfde probleem. En gechat met Proximus ondertussen. Zij bevestigen dat er probleem is …en dit enkel inderdaad voor mijn Proximus pay and go account. Dit steekt  in een nieuw kleedje … spijtig genoeg zonder gegevens. 
wat betreft mijn myproximus voor tv tel internet, is voorlopig alles ok. En steken ze dat ook niet in een nieuw kleedje metaallegering gevolgen vandien.

 

chat stelde voor om in mijn myproximus met de schermgegevens ( identiek aan wat jij weergeeft ) , een print screen door te sturen. Print screen via chat leek niet voldoende. Zij stelde : schud met je toestel in de applicatie, dan krijgen wij een print screen ??? Is dit normaal zo een vraag ?

Dit stellen ze inderdaad altijd voor om dit te doen omdat dit dan zou terecht komen direct bij de bevoegde betrokken dienst die het probleem dan zouden aanpakken en je verwittigen als het opgelost is!

Maar voor mijn Pay&Go Myproximus account(s) gebruik ik altijd mijn laptop, dus met deze beginnen te schudden zal geen resultaat geven vrees ik !!!

Reputatie 5
Badge +1

Schudden is voor mij ook niet aan de orde met mijn desktop 😉

Reageer