Skip to main content
Beantwoord

Myproximus

  • 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Help aub. Heb net gebeld omdat ik mijn nieuw gsm nummer niet weerzie in myproximus.. klantendienst zegt toevoegen in myproximus, dit lukt mij niet vind alleen nieuw abbonnement bijvoegen. Iemand idee? Mvg

Beste antwoord door AzizA

Hallo Mathias, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer en klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2018
Hallo Mathias, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer en klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.