Beantwoord

Myproximus

  • 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Help aub. Heb net gebeld omdat ik mijn nieuw gsm nummer niet weerzie in myproximus.. klantendienst zegt toevoegen in myproximus, dit lukt mij niet vind alleen nieuw abbonnement bijvoegen. Iemand idee? Mvg
icon

Beste antwoord door AzizA 17 januari 2018, 13:18

Hallo Mathias, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer en klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Mathias, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer en klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer