Beantwoord

My Proximus toegangsprobleem

  • 25 September 2019
  • 34 reacties
  • 1078 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
@ Proximus

Hmm, zijn er IT-problemen?
Concreet: mijn toegang zou blijkbaar voor 15 minuten geblokkeerd zijn omwille van 3 foutieve wachtwoorden. Ik dacht dat mijn 2e poging toch het juiste wachtwoord had ...
Maar als ik de optie kies "wachtwoord vergeten" en mijn e-mail adres type "x.yz....@....be" kies krijg ik het bericht "niet bestaand adres" (alias) wat zeker uiteraard niet het geval is (mijn e-mail werkt althans voorlopig nog altijd)....
icon

Beste antwoord door ThierryW 25 September 2019, 17:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc,

Bedankt voor je berichtje. Ikzelf heb net even getest met mijn persoonlijk account via Internet Explorer en daar geraak ik ingelogd.
Via Edge en Firefox blijft hij momenteel wel draaien.

Kan je even in je mailbox zien? Ik heb van hieruit een reset van je paswoord uitgevoerd en krijg toch de melding dat dit naar je emailadres werd gestuurd. Ik zie laatste succesvolle inlogsessie op 14/09/2019.
Reputatie 7
Badge +4
Thanks @ Charlotte
Een kopie van uw bericht hierboven vind ik terug, van een reset paswoord zelf voorlopig evenwel nog niets (ook niet in spam)
Reputatie 7
Badge +4
Probleem blijft ook met internet explorer (11); ik probeer het later vandaag nog eens
Reputatie 7
Badge +4
Geen wijziging t.o.v. allereerste bovenstaande post, ook niet met Chrome …
-> graag (IT-)oplossing dus ...
Reputatie 7
Badge +4
@M_016 kan je nog eens je mailbox controleren of je nu een e-mail hebt ontvangen in verband met een reset wachtwoord?
Ik heb hetzelfde probleem, ik dacht ook dat ik het juiste ww had maar ik kreeg ook geen toegang op pc, wel op gsm maar ik durf daar niet uitloggen omdat ik er dan misschien nergens meer op geraak.
Ik ben dan voor 15 min. geblokkeerd, ik probeer een nieuw ww aan te vragen en ik krijg de melding dat mijn adres niet terug gevonden wordt. Wanneer ik me dan opnieuw wil registreren, blijkt mijn emailadres reeds in gebruik te zijn en moet ik inloggen met mijn emailadres...…….en zo blijven we in rondjes draaien.
Met mijn man zijn email lukt het wel om een nieuw ww. aan te vragen maar die heeft een apart account voor werkgsm. Hoe kan ik nog inloggen op pc?
Reputatie 7
Badge +4
Px-medewerkers zullen u een nieuw paswoord opsturen via e-mail wanneer ze uw bericht oppikken

P.S.
Indien u op GSM gebruik maakt van de MyPx app wordt geen login &pasword gebruikt
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_mypx_app/particulieren/discover/news/apps/myproximus-app.html
Bijkomende info: en dit geld ook voor Myprox van een Pay&G0 op je gsm/smartphone.
Op andere toestellen zoals pc/laptop.... kun je nu ook aanvinken om de login te onthouden zodat geen wachtwoord meer iedere keer moet invoeren
Reputatie 7
Badge +3
@SuzyQ @M_016 Zijn de problemen van de baan? Groetjes, Antonella
Ik kan nog steeds niet inloggen op pc op MyProximus, ik had ook via mail een nieuw wachtwoord gevraagd maar heb nog geen reactie gehad. Ik kan ook niet opnieuw inschrijven omdat mijn email reeds in gebruik is. We blijven rondjes draaien. Groetjes Suzy
Reputatie 7
Badge +4
@ AntonellaD
mijn toegangsprobleem is inderdaad op 25/09 opgelost met een nieuw paswoord (en op 26/09 ook een brief hieromtrent ontvangen)
Dank u ook aan @CharlotteD & ThierryW
Reputatie 7
Badge +3
@M_016 Fijn om te horen! Bedankt!
@SuzyQ Vul je even je klantgegevens aan in je profiel? Dan kijken we dit graag verder voor je na.

Groetjes,
Antonella

 Beste

ik kan niet registreren op de app met mijn nieuwe gegevens 

ik kan wel nog inloggen met mijn vorig klant nr

Krijg steeds de melding dat de activatiecode   verkeerd is

Reputatie 7
Badge +4

Dag Ivan,
Ik heb alles nagekeken en kan geen account vinden op uw nieuw klantnummer.
Dus ga je een volledig nieuwe inschrijving moeten doen met de activatiecode van 1 van uw 3 laatste facturen van uw nieuw klantnummer.
Als je hetzelfde e-mailadres wil behouden gaan we ook uw eerste account moeten schrappen als daar geen producten meer op actief staan.
Kan je dan uw ‘oude’ login aanvullen via uw klantgegevens?

Dan brengen we dit voor je in orde.

Mvg, KoenN
 

Dag Koen in zal dit deze avond doen.Mijn oude login met mijn e-mail adres mag dan volledig verwijderd worden.

alvast beda

Dag Koen

de gegevens zijn aangepast zoals je hebt gevraagd 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan Ik heb hiervoor een dossier 44298389 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Deze gaan het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

 

Hey

Goedemiddag

tot op heden nog niets vernomen.

Reputatie 7
Badge +3

Excuses, Ivan,

nog eens gevraagd om je dossier ivm login te behandelen

Deze dienst stuurt mail met info als ze dit gedaan hebben.

Groetjes,

Tina

Ok dank u

 Goede middag 

nog steeds niets ontvangen.

waar wachten jullie op.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan Het dossier is nog in behandeling. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Ondertussen al meer dan 20 dagen 

Ik krijg zelfs geen factuur

Nog steeds niet opgelost .

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan  Mijn excuses voor de vertraging. Ik heb nu een escalatie van het dossier aangevraagd via mijn verantwoordelijke voor een snellere behandeling. Groetjes, Antonella

Nog niets.

het begint op mijn systeem te werken

niets opgelost 

geen factuur 

ik wil dat dit opgelost is tegen woensdagmiddag 12/02/2020.

ik begrijp het niet

met vriendelijke groeten

ivan roose