Beantwoord

My Proximus toegangsprobleem

  • 25 September 2019
  • 34 reacties
  • 1082 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan 

hallo Ivan,

we hebben net alles eens telefonisch overlopen en we geraken er wel uit !

Hou je ons op de hoogte ?  Dank u wel

Tina

Hey alles werkt perfect uitgezonderd proximus pickx

alvast mijn dank

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Torhout ivan  je kunt vandaag vanaf 17u een nieuwe login aanmaken en koppelen aan het nieuwe klantnummer. Grt, Heidi

 

Hey

goedemiddag

kan nog steeds niet inl

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout2  Kan je nog eens opnieuw testen? Groetjes, Antonella

Dank u

is gelukt

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan Volgens de info van de dossierbeheerder zou alles ondertussen moeten werken.Groetjes,Joel

Dank u

alles werkt pe