Skip to main content
Vraag

my proximus app


Toon eerste bericht

29 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Het kan natuurlijk ook een extern probleem zijn bij Proximus of een beveiligingsupdate van Apple die de Proximus app niet correct laat werken. Het is en blijft troubleshooten en verschillende mogelijke oplossingen te proberen.


Martin
  • 33065 reacties
  • 10 mei 2020

ja en het is natuurlijk niet op één toestel dus ….


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 10 mei 2020

@Martin. Klopt is op alle 4 de toestellen. iPhone en ipads. Hoop dat PX mij verder kan helpen 😷🤔🤗


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 13 juli 2020

Weer een probleem met MyProximus app. Enjoy Deals en Experience laden niet en facturen zijn niet te bekijken. App eraf gehaald, opnieuw opgestart en geïnstalleerd blijft hetzelfde. Heb iPad en iPhone met de laatste update. Blijf problemen hebben hiermee. Hoe los PX dit op. Alvast bedankt 😷🤔