ik kan my proximus app wel opstarten maar krijg geen internet verbinding is dat bij mij of bij proximus zelf want jullie antwoorden we werken eraan is dat nu opgelost of niet wat is er gaande laat mij iets weten.
Goeiemorgen,
Dus je kan je applicatie niet wel openen maar andere applicaties niet? Want ik begrijp niet zo goed wat je precies bedoeld.
ik denk dat er bedoelt wordt dat de app opent maar er verder niks gebeurt, gisteren was dat ook een tijd het geval als via http://myproximus.be probeerde, bleef het rondjes draaien maar de pagina opende niet volledig
Goeiemorgen,
Dus je kan je applicatie niet wel openen maar andere applicaties niet? Want ik begrijp niet zo goed wat je precies bedoeld.
Kan je je wifi (louter als test) even uitzetten en even via mobiele data je app openen?
Hetzelfde app wordt geopend Enjoy niet
Kan je je wifi (louter als test) even uitzetten en even via mobiele data je app openen?
bij mij lukt het om op Enjoy in te loggen op de My Proximus app. Ik heb het wel enkel kunnen uittesten op een Samsung Smartphone (android) met een 4G verbinding.
Heb je de iPhone /Pad al eens herstart of de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
P.S. ik had gisteren net als Martin ook problemen om in te loggen. Nu werkt de app goed.
Geert
bij mij lukt het om op Enjoy in te loggen op de My Proximus app. Ik heb het wel enkel kunnen uittesten op een Samsung Smartphone (android) met een 4G verbinding.
Heb je de iPhone /Pad al eens herstart of de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
P.S. ik had gisteren net als Martin ook problemen om in te loggen. Nu werkt de app goed.
Geert
Nee ik heb dat zelfde probleem met de app ook al van de nieuwe update een paar dagen terug . Die vraagt elke keer om via wifi in te loggen wat altijd zo is bij mij maar als je er op de link klikt blijft hij herhalen en gebeurt er niks dus je kunt niet op de app . Ook niet via Data. Heb de gsm ook herstart maar ook nog niet wat ik trouwens regelmatig doe met updates . Het is dan ook niet in mijn ogen de bedoeling dat je het weer moet installeren want je hebt net een nieuwe versie dus
Kan je toch even proberen met de app te verwijderen en via je mobiele data terug te installeren?
Kan je toch even proberen met de app te verwijderen en via je mobiele data terug te installeren?
Heb hem weer nu geïnstalleerd. En hij doet het ga het ook in het oog houden of het idd blijft ik heb er anders nooit problemen mee en ben er altijd tevreden over alvast hoor . En het is een android nokia 7.1 ,
Samsung
Kan iemand mij helpen. Krijg nog steeds bij Deals en Experience deze melding : Error loading page. Domain: NSUBL Error Domain. Error Code : -1007. Description : too many HTTP redirects. Alles gedaan afgehaald opnieuw terug gezet op 4G niets helpt. Kan niet mee doen met Enjoy. Heb iPhone en iPad. Alvast bedankt.
heb je al eens geprobeerd op de laptop/pc met http:// ipv https://
inderdaad maar was gewoon om te weten of het langs deze web versie wel werkt
Probeer dit ook eens even: https://discussions.apple.com/docs/DOC-7391
gaat precies wel over een ander errror
Een NSUBL error heeft meestal te maken met DNS en zou je kunnen oplossen door uit te voeren wat er in mijn vorige post staat. Klopt inderdaad niet dezelfde error code maar gaat ook over een domain error.
ben weeral benieuwd of dit
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.