Beste
Kan mijn proximus account verwijderd worden? Ik heb deze verkeerd aangemaakt.
Klantennummer: 6******** op naam van Juri Leten
Beste
Kan mijn proximus account verwijderd worden? Ik heb deze verkeerd aangemaakt.
Klantennummer: 6******** op naam van Juri Leten
We hebben hiervoor een case aangemaakt naar het my proximus team die hiervoor het nodige zal doen.
Geert
Zou dit ook kunnen voor mijn klantnummer 6*****464 op naam van Kristof Vandenborn (met email kr****@*****si.com?
Dit is een dubbele account die meermaals voor verwarring heeft gezorgd. Mijn andere account met klantennummer 6****125 met email k*****@*****.com moet wel blijven bestaan natuurlijk.
Met vriendelijke groeten
Kristof
Hallo,
de My Proximus account op klantnummer …464 zou dus verwijderd moeten worden?
Groeten
Geert
Idd
Zou dit ook kunnen voor mijn klantnummer 6*****464 op naam van Kristof Vandenborn (met email kr****@*****si.com?
Dit is een dubbele account die meermaals voor verwarring heeft gezorgd. Mijn andere account met klantennummer 6****125 met email k*****@*****.com moet wel blijven bestaan natuurlijk.
Met vriendelijke groeten
Kristof
Hallo Kristof,
ik heb een case naar het My Proximus team hiervoor aangemaakt.
Groeten,
Geert
Beste,
Ik zou graag mijn My Proximus account verwijderen, ik ben al 3 x in contact geweest met Proximus klantendienst, deze gingen dat allemaal doen, tergeefs, al 1 week verder, en nog steeds niets.
Best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Is het mogelijk mijn “my proximus” accounts te verwijderen, zonder mijn abonnement op te zeggen natuurlijk. Ik heb verschillende accounts met mogelijke e-mailadressen
Is het mogelijk alle “my proximus” accounts te verwijderen aub? Ik maak binnen enkele dagen dan 1 nieuw account aan op basis van de laatste factuur.
FYI: Best nooit privégegevens posten (zoals mailadressen enz...) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
FYI: Best nooit privégegevens posten (zoals mailadressen enz...) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Beste,
Bedankt voor de info. Ik dacht dat deze gegevens automatisch aangepast werden met **@**. Ondertussen in “ticket” de nodige info aangepast.
Bedankt voor de opvolging.
Kan dat voor mijn 2 accounts ook? Ik heb mij ook vergist en ik zou graag mijn nieuwe klantnummer linken aan mijn emailadres van mijn vorig klantnummer en de voorvoegsels zoals mevr. aanpassen naar mevr. Ik wil ze dus allebei verwijderen zodat ik van 0 kan beginnen om een goede nieuwe account aan te maken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zoals die mailadressen bvb.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.