Vraag

my proximus

  • 27 October 2023
  • 9 reacties
  • 109 Bekeken

Kan iemand mij helpen met my proximus ik zie geen producten.En de technieker die langs geweest is bij mij heeft order niet afesloten, dikwijls naar klantendienst gebeld maar tot nu toe geen oplossing, ik zou graag willen dat iemand mij dringend helpt met deze

 

mvg

ugur konak


9 reacties

@ukonak 

Ter info: Proximus medewerkers/moderators komen hier maandag pas terug langs.


Noteer ondertussen in je →  ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens als kan (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op.

Reputatie 7
Badge +3

@ukonak Is het probleem op de app of op de pc/laptop.Groetjes,Joel

@Joel M probleem is algemeen geen producten bij my Proximus, ik heb alles geprobeert technische ben ik heel goed zulke dingens maar lukt gewoon niet, probleem ligt gewoon met de order die nog openstaat denk ik .Groetjes, Ugur

Reputatie 7
Badge +3

@ukonak Heb je het al eens verwijderd, coockies gecleand en cache gewist en dan opnieuw geinstalleerd?

Ik heb hetzelfde probleem, en heb een klacht bij de Ombudsdienst Telecom ingediend omdat Proximus er niks aan doet.

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. geen producten in myproximus. dus geen mogelijk iets te veranderen. Ik heb ook nog geen factuur gekregen….

groeten.

Reputatie 7
Badge +3

@ukonak 

het order van installatie staat nochtans goed afgewerkt

er is nog een order ivm een korting, maar dat heeft normaal geen invloed op het zicht op producten in MyProximus

zie je het juiste klantennummer? zie je bijv een gsm of helemaal niks?

groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@jari_opsomer 

dan zal je klacht via ombudsdienst behandeld worden.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk van Antwerpen 

kan je ons je klantgegevens bezorgen via je forumprofiel?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg

Tina

Reageer