@ukonak
Ter info: Proximus medewerkers/moderators komen hier maandag pas terug langs.
Noteer ondertussen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens als kan (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op.
@ukonak Is het probleem op de app of op de pc/laptop.Groetjes,Joel
@Joel M probleem is algemeen geen producten bij my Proximus, ik heb alles geprobeert technische ben ik heel goed zulke dingens maar lukt gewoon niet, probleem ligt gewoon met de order die nog openstaat denk ik .Groetjes, Ugur
@ukonak Heb je het al eens verwijderd, coockies gecleand en cache gewist en dan opnieuw geinstalleerd?
Ik heb hetzelfde probleem, en heb een klacht bij de Ombudsdienst Telecom ingediend omdat Proximus er niks aan doet.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. geen producten in myproximus. dus geen mogelijk iets te veranderen. Ik heb ook nog geen factuur gekregen….
groeten.
@ukonak
het order van installatie staat nochtans goed afgewerkt
er is nog een order ivm een korting, maar dat heeft normaal geen invloed op het zicht op producten in MyProximus
zie je het juiste klantennummer? zie je bijv een gsm of helemaal niks?
groeten
Tina
@jari_opsomer
dan zal je klacht via ombudsdienst behandeld worden.
Groeten
Tina
@Dirk van Antwerpen
kan je ons je klantgegevens bezorgen via je forumprofiel?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
mvg
Tina