Vraag

My Proximus

  • 31 October 2022
  • 10 reacties
  • 168 Bekeken

My Proximus niet bereikbaar via browser nog via de app, problemen?


10 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Zijn er momenteel problemen met My Proximus? Inloggen kan maar de pagina van My Proximus wordt niet geladen en blijft draaien. 

Via de app foutmelding; Oeps er liep iets mis. Gelieve later opnieuw te proberen,

 

Reputatie 7
Badge +3

@Argenteus 

@Guy2310 

momenteel nog geen algemeen probleem gekend

zelf kan ik  nu inloggen via laptop en app op gsm

laat weten als probleem blijft?

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

Het probleem was inderdaad tijdelijk en werd gisteren opgelost. Ook de app werkt opnieuw zoals het hoort.

Reputatie 3
Badge

Bij mij werkt het niet. Ik heb een nieuw Mobile Flex Maxi toegevoegd aan mijn pakket, maar volgens ‘My Proximus’ ben ik geen klant en zijn er geen gegevens….

Reputatie 4
Badge +2

@Igor-Alberic  

@tina.b 

Deze morgen werkt My Proximus inderdaad opnieuw niet. De webpagina wordt niet geladen en er is duidelijk wat gewijzigd.

De app blijkt wel nog te werken.

 

Ter info: Dit valt af en toe ook eens voor bij mij maar als ik dan via een privévenster werk in mijn browser (CTRL + SHIFT + N ) en ik dan alle cookies aanvaard, dan werkt het wel bij mij.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin  dit zijn de truckjes die ik ook dikwijls probeer, soms lukt dit inderdaad. Nu echter niet

Ook hier problemen bij het controleren van mijn verbruik in de app. 'Oeps, er ging iets mis, maar het ligt aan ons.'

Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt nog steeds niet. Dit is al 2 weken aan de gang.

Iemand die hiermee raad weet?

werkt het dan wel via http://myproximus.be 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Shdb 

er waren inderdaad updates.. is het ondertussen opgelost?

groeten

Tina

Reageer