My Proximus niet bereikbaar via browser nog via de app, problemen?
Zijn er momenteel problemen met My Proximus? Inloggen kan maar de pagina van My Proximus wordt niet geladen en blijft draaien.
Via de app foutmelding; Oeps er liep iets mis. Gelieve later opnieuw te proberen,

momenteel nog geen algemeen probleem gekend
zelf kan ik nu inloggen via laptop en app op gsm
laat weten als probleem blijft?
groeten
Tina
Het probleem was inderdaad tijdelijk en werd gisteren opgelost. Ook de app werkt opnieuw zoals het hoort.
Bij mij werkt het niet. Ik heb een nieuw Mobile Flex Maxi toegevoegd aan mijn pakket, maar volgens ‘My Proximus’ ben ik geen klant en zijn er geen gegevens….
Deze morgen werkt My Proximus inderdaad opnieuw niet. De webpagina wordt niet geladen en er is duidelijk wat gewijzigd.
De app blijkt wel nog te werken.

Ter info: Dit valt af en toe ook eens voor bij mij maar als ik dan via een privévenster werk in mijn browser (CTRL + SHIFT + N ) en ik dan alle cookies aanvaard, dan werkt het wel bij mij.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.