Vraag

My Proximus

  • 8 July 2021
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Ik ben sinds kort klant van Proximus via mijn werkgever. Ik heb de app geïnstalleerd en kon mijn verbruik zien. Daarna heb ik een login aangemaakt en nu kan ik geen producten meer zien, zowel online als in de app. Ik heb de applicatie al eens 24 uur verwijderd en dan terug geïnstalleerd onder 4g, maar alles blijft hetzelfde. Hoe kan ik uitloggen op de app, zodat ik mijn verbruik weer kan zien?


1 reactie

ben je beheerder want je zegt dat het via uw werkgever is!

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

NB: Proximus forummedewerkers komen morgen terug langs om je verder te helpen indien het niet lukt.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reageer