Beantwoord

my proximus

  • 29 April 2020
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

het is al een tijd dat ik geen producten kan zien geen facturen en  norton .enz.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 29 April 2020, 16:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@fernand_03 Ik vermoed dat jouw account niet gekoppeld is aan het juiste klantennummer of dat je geen beheerder bent. Ik heb jou een e-mail gestuurd met enkele instructies. Kan je dit even uittesten en zien als het zo lukt? Laat maar gerust weten wat het resultaat is. Groetjes, Antonella

betreft my proximus   kan mijn producten nog niet vinden 

Reputatie 7
Badge +3

@fernand_03 Log je in met het account eindigend op @proximus.be of op @skynet.be? Enkel die met @proximus.be is het beheerdersaccount waar je alle producten en facturen op zou moeten zien. Die met @skynet.be is enkel een gebruikersaccount. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge

Is hier van hetzelfde!!! Kan geen fakturen zien op MyProximus!!!

via de app alleen en ook niet via de web versie http://myproximus.be 

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01  Kan je via uw profiel de login invullen die je gebruikt voor My Proximus?
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

@pheelievdd_01 Jouw topic is in behandeling via https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/wat-doe-ik-verkeerd-om-facturen-te-bekijken-op-myproximus-50571

Groetjes,
Antonella

Reageer