Vraag

my proximus

  • 23 February 2020
  • 7 reacties
  • 481 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Sedert enkele tijd zie ik dat wanneer ik inlog in my proximus dat ik genoteerd sta als business klant ipv van prive en in de engelse taal ipv nederlands.

De vraag is heeft dat belang?

Mvg,


7 reacties

Ter info: als de proximus medewerkers morgen terug langskomen hier op het forum, kunnen ze dit verder voor u in order brengen.

Reputatie 7
Badge +4

Dag raoul_04
Waar zie je dit exact staan dat je genoteerd staat als business klant?
Bij ons in het systeem sta je gewoon als particulier.
Kan je de taal ook niet aanpassen via de webbrowser of via de app bij de gebruikersinfo bij de instellingen.
Mvg, KoenN

Reputatie 1

Beste Koen,

Bij het inloggen op myproximus kom ik op het blad met mijn producten, mijn facturen, enz, daar staat rechts boven business aangeduid.

Als ik via mijn overzicht naar “koppel uw gsm gegevens” ga krijg een blad met de engelse txt you currently have… een myproximus office-acount en verderop spreekt men over een mobiele vloot voor alle gsms van mijn bedrijf.

Ik weet niet of dat allemaal normaal is , maar ik dat toch een beetje raar.

Mvg,

raoul 

 

Bij mij is dit inderdaad ook zo als ik kijk op MyProximus.

Reputatie 7
Badge +3

@raoul_04 

Waar ik ook kijk op je account, je staat overal als Residentiële gebruiker vermeld.

groeten,

tina

dit is wat ik terugvind via http://Myproximus.be > Koppel uw gsm-nummers aan MyProximus

daar staat :

Momenteel hebt u een MyProximus Office-account waarmee u uw vaste lijndiensten bij Proximus beheert.
Door aan uw bestaande MyProximus Office-account een MyProximus Mobile-account toe te voegen, zal u zowel uw vaste diensten als mobiele diensten van Proximus kunnen beheren met uw bestaande MyProximus Office-login & -wachtwoord.

Indien u nog geen MyProximus Mobile account heeft die u in staat stelt om de volledige mobiele vloot van uw bedrijf te beheren, gelieve uw account manager of support officer te contacteren na het volgen van onderstaande procedure.

Gelieve uw gsm-nummer en de verificatiecode hieronder in te vullen om de procedure te starten.

 

Uw gsm-nummer :
Reputatie 7
Badge +3

@raoul_04 Dit betreft toch het account dat betrekking heeft op het klantennummer dat we kunnen terugvinden in je profielgegevens en met als login ook het e-mailadres dat we hierin terugvinden? Hier staat namelijk alles op residentieel voor dit account. Heb je al eens geprobeerd via een andere browser? Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Indien het probleem blijft aanhouden, ontvangen we hiervan graag een printscreen. Groetjes, Antonella

Reageer