Skip to main content
Beantwoord

My Proximus


Forum|alt.badge.img+2
Het is weer zo kan niet inloggen voor my Proximus en krijg geen antwoord bi de klantendienst wie helpt mij nogmaals

Beste antwoord door ThierryW

Jan, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • 33969 reacties
  • 2 augustus 2019


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 augustus 2019
. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
We zijn ondertussen al 2 augustus.Nog steeds geen verandering. Al een nieuwe datum in het vooruitzicht.??????????????????

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 maart 2019
Dit is heel goed nieuws. Bedankt om het ons te laten weten.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • 95 reacties
  • 16 maart 2019
Jan Roelants schreef:
Het is nu opgelost door mijn wachtwoorden te wijzigen

beste oplossing voor thierry

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • 95 reacties
  • 16 maart 2019
Het is nu opgelost door mijn wachtwoorden te wijzigen

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • 95 reacties
  • 16 maart 2019
Beste Thierry
bedankt; ik was ingelogd op my proximus àm 14 u maar nu gaat het wederom niet meer
had alles gedaan zoals u mij gevraagd hebt en dat ging ok: maar nu wil ik inloggen en er verschijnt weer
dat Account van Gmail

mvg
Jan

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2019
Jan, ik heb je een privé bericht gestuurd.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • 95 reacties
  • 15 maart 2019
ik heg Chrome enfirefox geprobeerd en beiden geven een identiek hetzelfde
er is een probleem bij proximus en krijg vergens een goed antwoord
heb al 20x gebeld Niets Helpt

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 15 maart 2019
Kan je de cookies van je browser eens verwijderen of testen via een andere browser.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • 95 reacties
  • 15 maart 2019
De ene keer krijg il melding we unnen u niet inloggen probeer het jater nog eens
de andere keer krijg ik wachtwoord en- of inlogadres klppen niet
mvg
Jan

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 15 maart 2019
Hey Jan, krijg je een foutmelding wanneer je probeert in te loggen op MyProximus? Groetjes Thierry