Beantwoord

My Proximus

  • 15 maart 2019
  • 11 reacties
  • 825 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Het is weer zo kan niet inloggen voor my Proximus en krijg geen antwoord bi de klantendienst wie helpt mij nogmaals
icon

Beste antwoord door ThierryW 15 maart 2019, 22:13

Jan, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hey Jan, krijg je een foutmelding wanneer je probeert in te loggen op MyProximus? Groetjes Thierry
Reputatie 3
Badge +2
De ene keer krijg il melding we unnen u niet inloggen probeer het jater nog eens
de andere keer krijg ik wachtwoord en- of inlogadres klppen niet
mvg
Jan
Reputatie 6
Badge +3
Kan je de cookies van je browser eens verwijderen of testen via een andere browser.
Reputatie 3
Badge +2
ik heg Chrome enfirefox geprobeerd en beiden geven een identiek hetzelfde
er is een probleem bij proximus en krijg vergens een goed antwoord
heb al 20x gebeld Niets Helpt
Reputatie 6
Badge +3
Jan, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Reputatie 3
Badge +2
Beste Thierry
bedankt; ik was ingelogd op my proximus àm 14 u maar nu gaat het wederom niet meer
had alles gedaan zoals u mij gevraagd hebt en dat ging ok: maar nu wil ik inloggen en er verschijnt weer
dat Account van Gmail

mvg
Jan
Reputatie 3
Badge +2
Het is nu opgelost door mijn wachtwoorden te wijzigen
Reputatie 3
Badge +2
Het is nu opgelost door mijn wachtwoorden te wijzigen
beste oplossing voor thierry
Reputatie 6
Badge +3
Dit is heel goed nieuws. Bedankt om het ons te laten weten.
. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
We zijn ondertussen al 2 augustus.Nog steeds geen verandering. Al een nieuwe datum in het vooruitzicht.??????????????????