Vraag

My E-press werkt niet

  • 21 August 2023
  • 18 reacties
  • 264 Bekeken

Sinds enige tijd werkt mijn accoutn op HLN niet meer.

kan iemand mij hiermee helpen?


18 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@jerrymoon Kan je je in je forumprofiel noteren over welke login het gaat? 

Hoi Daisy, zonet ingevuld

Reputatie 7
Badge +4

@jerrymoon Ik heb dit voor je nagekeken en bij ons staat alles goed. Ik stuur HLN een mail om dit aan hun kant ook na te kijken. 

Beste Hadewych,

ik kamp met hetzelfde probleem: kan geen artikel lezen op HLN+.

kan je mijn GID-code in mijn profiel invullen zodat ik met de klantendienst van HLN contact kan nemen, want anders geraakt dit probleem niet opgelost.

dank u.

 

Hallo

Ik kan sinds kort ook geen HLN+ artikelen meer lezen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

groetjes

Reputatie 7
Badge +4

@Haai5 Ik zie dat de configuratie bij ons goed staat. Je moet wel inloggen met hetzelfde mailadres dat je gebruikt voor je Myproximus-account. Dit is niet hetzelfde als dit van je forumlogin. 

Ik heb het juiste mailadres in je profiel toegevoegd en zal je GID er ook vermelden. Je mag het ook altijd hier melden als het nog niet in orde is, zodat wij zelf contact kunnen opnemen met HLN. 

@A.N.N. Voor u heb ik al een mail naar HLN gestuurd. Bij ons is alles juist geactiveerd. 

Reputatie 7
Badge +4

@A.N.N. HLN heeft het nog niet in orde kunnen maken. Ik volg dit verder voor je op en hou je op de hoogte. 

beste,

14 dagen geleden contact met de klantendienst van HLN gehad die alles in orde zou maken nadat ik de GID had doorgegeven. tot op heden kan ik nog steeds geen HLN+ artikels lezen. kunnen jullie eens contact nemen met HLN en navragen waarom dit nog niet in orde is?

dank u.

 
Reputatie 7
Badge +4

@A.N.N. Sorry dat we u zo lang niet s meer lieten horen. We krijgen het van op afstand niet in orde voor u. Kan u aub eens een volledig nieuw account aanmaken ? 

@Haai5 Ik heb dit doorgegeven aan HLN voor nazicht. 

Reputatie 7
Badge +4

@Haai5 HLN heeft het nagekeken en je zou met je Scarletadres moeten inloggen. Op die manier zou alles moeten werken. Mijn excuses over het misverstand ivm het mailadres. 

Beste,

Inloggen met het scarletadres is gelukt. Ik kan nu de HLN+ artikelen lezen.

Bedankt.

 
Reputatie 7
Badge +4

@Haai5 Fijn te horen dat alles nu terug werkt. Veel leesplezier !

Beste @HadewychT ,

 

Sinds vandaag hier hetzelfde probleem.

 

Kan u voor mij ook zien aub?

Reputatie 7
Badge +5

@RoelB Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

Hey @DaisyS .

 

Ik denk dat dit nu gebeurt is. Geef je een seintje moest het toch niet zijn?

 

Groetjes 

Reputatie 5
Badge +2

@RoelB  Ik heb even alles nagekeken en zag dat bij ons alles actief en in orde staat. Ik zou aanraden met HLN contact op te nemen.

Bij mij is de link gemaakt met hetzelfde emailadres maar ik kan de +artikels ook niet lezen

Bedankt om na te kijken 

Tine

Reputatie 7
Badge +3

@TineVanneste 

je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel dan zal ik je Epress account nakijken.

 

Geert

Reageer