Skip to main content
Vraag

my e-press

• Apprentice
  • 4 reacties

bezoek aan de shop, twee uur chatten en vraag om mij te contacteren.

in mijn contract staat dat ik recht heb op e-press maar dit is waarschijnlijk een lokmiddel. ik heb mijn abo veranderd en een mobile opgenomen in het contract. dit ging heel vlot maar het abo op het laatste nieuws dat kunnen ze niet regelen. een service van de Aldi waarbij ik me excuseer bij de Aldi want daar hebben ze wel een goede klantendienst

10 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 26 juni 2025

het verwachte telefoontje van proximus niet gekregen. wel een oproep met 1 minuut wachtmuziek.

daarna een uur exact in een chat gewacht op een medewerker. ik denk dat proximus in geldnood zit en dat er maar een persoon meer in hun grote gebouw zit in brussel. daarom staat het te koop.

Martin
  • 33961 reacties
  • 26 juni 2025

@Cloon Omdat de PX moderatoren u zouden vlugger in het klantenbestand terugvinden om je vlot te kunnen helpen, noteer je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1736 reacties
  • 26 juni 2025

@Cloon Ja best je klantnummer vermelden onder je profiel. 

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 26 juni 2025

vandaag nog twee oproepen gehad maar ik had niet de mogelijkheid om te antwoorden ivm geplande teams.

met de tijd dat ik hierin steek had ik beter gewoon een abo genomen bij HLN

Mutlie
  • 2144 reacties
  • 26 juni 2025

Dus:
Na de vruchteloze chat heeft ​@Luc.M je gegevens gevraagd  (klantnummer) om je te kunnen helpen, maar heb je gerageerd? en heeft men  2x willen bereiken, maar je hebt niet gereageerd/opgenomen.

En ,je voelt je benadeeld? 

Als je wil geholpen worden is er ook van jouw kant iets nodig 

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 26 juni 2025

Mutlie,

de man met de glazen bol. Ik heb mijn gegevens doorgestuurd en de chats waren niet nutteloos maar een bewijs dat het systeem ook voor de medewerkers niet duidelijk is. Als je een afspraak hebt voor telefonisch contact wil dit zeggen dat een andere tijd niet vrij is. Dus reageer op iets waarvan je de de details kent. Ik voel me niet benadeeld. Krijg ik de optie niet die in het contract staat, so be it. Maar geef de klant geen valse verwachtingen als verkoper. 

Mutlie
  • 2144 reacties
  • 26 juni 2025

Informatie achterhouden (dat je gegevens hebt doorgespeeld) en zo een reactie als die van mij  uit lokken en dan daarop zo reageren als jij, dat  zegt echt heel veel over jou.

Groetjes 

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 28 juni 2025

Dit item mag gesloten worden. Ik dacht dat iemand mij tips kon geven om het probleem op te lossen. Blijkbaar zit ik hier op het verkeerde forum. 

Martin
  • 33961 reacties
  • 28 juni 2025

Heb je eigenlijk wel gedaan wat Proximus medewerker ​@Luc.M gevraagd heeft hierboven, want wij kunnen wel tips geven als niet Proximus medewerkers maar kunnen bv geen instellingen doen, die door iemand van Proximus alleen kunnen uitgevoerd worden indien dit nodig zou blijken! ….

Cloon schreef:

Dit item mag gesloten worden. Ik dacht dat iemand mij tips kon geven om het probleem op te lossen. Blijkbaar zit ik hier op het verkeerde forum. 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1736 reacties
  • 30 juni 2025

@Cloon  Epress is niet gratis beschikbaar voor klanten met een ondernemingsnummer. Dit is enkel voor paticulieren.