Vraag

My e press



Toon eerste bericht

111 reacties

@KegelsW

kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?

kan je dan  na installatie in app inloggen ?

kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…

graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ?  benieuwd….

groeten,

Tina

Beste,

 

heb dit reeds meerdere keren geprobeerd! Werkt niet, mijn proximus epress is gelinkt aan het verkeerde hln account een onbestaand account dus dit zal nooit goedkomen want je kan dit dus niet annuleren of de link tussen de accounts wijzigen of verwijderen

 

er zou inderdaad een methode moeten zijn zodat de activatie kan van nul opnieuw gebeuren, want bij mijn pa is het net het zelfde geval en blijft ook in cirkeltjes draaien.

Reputatie 7
Badge +3

@KegelsW 

Beste,

maar je kan weet wel welke login je hebt aangemaakt voor hln ?

je kent je login voor my proximus ? 

ik ga eens navragen hoe we dit verder moeten oplossen

mvg, 

Tina

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Vergeet dit nooit. Mijn mail adres en wachtwoord. Schrijf dit altijd in het boekje 😉🤗😷

inderdaad Antoon dat doe ik altijd want vroeg of laat komt er miserie van maar het het gaat om een probleem die mijn pa heeft en hij had die niet genoteerd om de eenvoudige reden dat hij het zelfde login van myproximus gebruikt had, en dus genoteerd had zelfde als myproximus, maar dat adres wordt blijkbaar niet meer herkend om één of andere reden!

@KegelsW

Beste,

maar je kan weet wel welke login je hebt aangemaakt voor hln ?

je kent je login voor my proximus ? 

ik ga eens navragen hoe we dit verder moeten oplossen

mvg, 

Tina

Beste,

bedankt alvast! Ik ken mijn login van MyProximus en ik had gewoon een typfout gemaakt bij de verbinding met mijn hln account, dikke fout van HLN om hierbij een niet bestaand email adres toe te laten maar toch…

mvg,

 

Wouter

Reputatie 7
Badge +1

Geachte PX. Hoe zit het met het abo van HLN. Wordt dit automatisch verlengd. Het jaar is bijna voorbij. Of zit er iets anders in de planning voor de abonnees van PX.Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon 😷🤔

Reputatie 2
Badge

Ja, hier ook bijna einde waardeloos abo van HLN. Ik zal dat zeker niet verlengen!
Maar ik zou het absoluut niet erg vinden mocht Proximus ons een jaar-abo op de Humo cadeau geven :grin:

Reputatie 7
Badge +1

Geachte PX. Hoe zit het met het abo van HLN. Wordt dit automatisch verlengd. Het jaar is bijna voorbij. Of zit er iets anders in de planning voor de abonnees van PX.Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon 😷🤔

Heb net gekeken en mijn abo vervalt op 02-12-2020. Denk dat meerdere klanten van PX hiermee zitten. Alvast bedankt voor het antwoord 😷🤗

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 ; Dag, deze blijven gewoon doorlopen. Er is hierover nog geen communicatie geweest. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 ; Dag, deze blijven gewoon doorlopen. Er is hierover nog geen communicatie geweest. Groetjes Luc

@Luc.M. Bedankt voor het antwoord 😷👍

Reageer