Beantwoord

Mobile App Studio 100GO inloggen lukt niet

  • 26 June 2021
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Beste

Wij hebben een tablet Kurio Tab Ultra Studio 100 gekocht en deze vandaag ontvangen. Alles werkt naar behoren behalve dat ik niet kan inloggen in de app. Eerst laten updaten, dan verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alle internetrestricties afgezet. Ondertussen ook al een bericht bij Kurio nagelaten (uiteraard een wachttijd daar), dus nu langs deze weg ook maar een poging wagen.
De app gratis werkt, de pass werkt op de TV, nu graag nog mobiel ook natuurlijk, maar daar druk ik ofwel bij het maken van het profiel of dan verder op een slotje en ik kom dan wel op de pagina ‘heeft u al een pass - login’ terecht, maar daar blijft de Kurio Ultra Tab op hangen.
Iemand hiermee bekend?

Mvg

icon

Beste antwoord door GP-CVH 26 June 2021, 16:18

Bekijk origineel

4 reacties

Ondertussen zelf opgelost door tussenkomst van een andere Kurio gebruiker.

Lag dus aan de instellingen.

Mvg

mss voor ander gebruikers die hier op het forum komen even uitleggen welke instelling je hebt moeten veranderen/aanpassen, kan altijd vanpas komen voor iemand die het zelfde probleem voor krijgt .

Ik ondervind een probleem met het aanmelden op de studio 100 app.

 

Ik heb een Samsung telefoon en een Samsung tablet. Studio 100 go pass is actief.

 

Echter kan ik niet inloggen in de app op de telefoon want daar komt de melding dat ik geen geldig abonnement heb. 

 

Als ik dit via de tablet doe lukt het wel om in te loggen.

Ik zou graag terug kunnen inloggen op de telefoon zodat mijn zoontje kan kijken als we weg gaan

mss kan dit je verder helpen ?

 → studio 100 Go app aanmelden lukt niet | Proximus Forum

Reageer