Vraag

Mijn TV Decoder V5 Compact blokkeert regelmatig.

  • 2 July 2023
  • 5 reacties
  • 363 Bekeken

Sinds een aantal maanden blokkeert mijn decoder regelmatig, tijdens het bekijken van een opgenomen programma. Als ik hem dan uitzet en na enige tijd opnieuw aan, werkt hij opnieuw, maar de volgende dag blokkeert hij opnieuw bij het bekijken van een volgend opgenomen programma. Wat moet ik doen ?

 


5 reacties

heb je ook al eens de bbox heropgestart door zijn netspanning 10 sec te onderbreken?

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Reputatie 5
Badge +2

hier ook de laatste twee dagen ook weer van dat, was nochtans al geleden van in april dat ik het voor had.  Blokkeert en enkel te verhelpen door tien seconden uit te zetten en weer te herstarten, ook met opgenomen programma’s

Op de helpdesk heeft men mij verteld dat ik de TV box niet mag uitzetten omdat dat de updates die Proximus gedurende de nacht uitvoert niet gecapteerd worden.

op het Proximus kanaal staan vermeld dat je best de TV box op sluimerstand zet.

als ik dit doe, gaan de updates dan wel verwerkt worden, zonder gaat de tv terug blokkeren?

als je v5compact regelmatig blokkeert dan best eens je toestellen in deze volgorde herstarten 

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

De updates zullen ook doorgaan wanneer de decoder in standby staat.

Reputatie 7
Badge +5

@Dirk Verhagen Je mag de decoder niet zonder stroom zetten, als hij in standby staat kan hij de updates nog wel binnen halen.

Reageer