Beantwoord

"Meer Data" in Pay & Go.


Reputatie 3
Badge

Ik wil weer beltegoed omzetten naar ‘Meer Data’ maar dat werkt weer niet.

Dit is de derde maal dat ik het vraag. 

De laatste keer werkte het zelfs niet meer door de kaart in een oude GSM te steken en de bekende  code door te zenden.

Kan dat snel in orde gebracht worden, want over 3 dagen vervalt mijn belkrediet.

icon

Beste antwoord door Pat52 7 April 2022, 16:10

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Via MyProximus  MyProximus – Klantenzone | Proximus

  • Via de app: open de app, tik op Producten. Tik op je Pay&Go-kaart en kies Meer data. Kies de gewenste optie en tik op Bestel.
  • Via de website: log in met je Pay&Go-account en klik op Meer data. Klik op Bestel naast de gewenste optie.    Zet je krediet om in extra data  

 

Via een korte code

  • #151*1#: zet € 12 krediet om in 3 GB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152*1#: zet € 6 krediet om in 500 MB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152#: als je een databundel besteld hebt, dan kun je hiermee nakijken hoeveel MB of GB je nog over hebt.

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code

Ik wil weer beltegoed omzetten naar ‘Meer Data’ maar dat werkt weer niet.

Dit is de derde maal dat ik het vraag. 

De laatste keer werkte het zelfs niet meer door de kaart in een oude GSM te steken en de bekende  code door te zenden.

Kan dat snel in orde gebracht worden, want over 3 dagen vervalt mijn belkrediet.

Waarschijnlijk weer een (tijdelijk) probleem want lukt bij mij ook niet via code invoeren.  of via Pay&Go-krediet omzetten

@Evarist_01 blijkbaar is het algemeen want Pat52 heeft net het volgende toegevoegd aan zijn vorig bericht :

namelijk 

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code

Reputatie 3
Badge

@Evarist_01 blijkbaar is het algemeen want Pat52 heeft net het volgende toegevoegd aan zijn vorig bericht :

namelijk 

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code

Zou dat snel in orde komen?  Mijn beltegoed vervalt 10/4.

@Evarist_01 blijkbaar is het algemeen want Pat52 heeft net het volgende toegevoegd aan zijn vorig bericht :

namelijk 

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code

Zou dat snel in orde komen?  Mijn beltegoed vervalt 10/4.

Proximus forummedewerkers kunnen je straks je hierbij verder helpen

Reputatie 3
Badge

Het is nog steeds niet in orde.

 

Reputatie 7
Badge +3

Het is nog steeds niet in orde.

 

@Evarist_01  Waarom doe je het niet online via MyProximus  MyProximus – Klantenzone | Proximus 

of   Via de website: log in met je Pay&Go-account en klik op Meer data. Klik op Bestel naast de gewenste optie.    Zet je krediet om in extra data  .

Daar functioneert het wel  (aangezien het zo dringend is  voor jou ).

Reputatie 7
Badge +3

@Evarist_01 Hoeveel krediet probeer je om te zetten naar data? Groetjes, Antonella

Het is nog steeds niet in orde.

 

@Evarist_01  Waarom doe je het niet online via MyProximus  MyProximus – Klantenzone | Proximus 

of   Via de website: log in met je Pay&Go-account en klik op Meer data. Klik op Bestel naast de gewenste optie.    Zet je krediet om in extra data  .

Daar functioneert het wel  (aangezien het zo dringend is  voor jou ).

Omdat het net zoals bij mij ook zo niet lukt denk ik toch.

Reputatie 3
Badge

ik wil 12€ omzetten naar 3GB.

Reputatie 3
Badge

Eindelijk is het gelukt.

Ik heb al jullie raadgevingen opgevolgd maar ik zag andere dingen op die links staan dan jullie geschreven hebben.

Ik heb via google ‘proximus meer data’ geprobeerd en kwam op verscheidene sites waar die mogelijkheid bestond, maar het werkte niet. Uiteindelijk bij de laatste poging wel.

Voor wie terecht komt via de zoeker geef ik de link:

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/overview

 

Dank voor de hulp.

@Evarist_01 ik heb nu vastgesteld dat het bij mijn ander Pay&Go smartphone het wel lukt, bij mijn andere smartphone zie ik bvb de optie niet staan om krediet om te zetten naar data.

Reputatie 3
Badge

Ik sukkel hier al lang mee. Het wordt tijd dat de programmeurs van Proximus de koppen eens bij elkaar steken en de relaties tussen de softwaredelen beter op elkaar afstemmen. Er zijn veel dode links.

 

Zoals ik 15 jaar geleden al meldde dat in uitgangscentrum van Mechelen (Vismarkt en Korenmarkt) de ontvangst erg slecht is.

Reageer