Hoe registreer ik meer dan 1 telefoon nummer in myproximus?
ik zou 2 nummers willen registreren onder het zelfde account.
Beantwoord
Meer dan 1 telefoon nummer in myproximus
Beste antwoord door claesen
Doe vanmorgen mijn poort open (bel dus naar dat P&G nummer) en.... Voice mail is uit.
Whiiiiii
In MyProximus staat het echter nog steeds op aan. Daar zit dus iets goed mis. De info op MyProximus is onbetrouwbaar wat de stand van Voice mail betreft. Mogelijk het ik het gisteren dus meermaals uit en aan gezet omdat het gewoon foutief weer gegeven wordt. ( stom dat ze daar ook geen 2 afzonderlijke knoppen voor verzien. ) Het aan en uit zetten zelf is mogelijk ook erg gebugd waardoor je meermaals moet proberen tot je het gewenste resultaat bekomt. (Wacht ook best MEER dan 2 uur voor je de Voice mail test want er word geen mail verzonden dat het aangepast is.)
Alvast veel dank voor het mee helpen zoeken en testen.
Mijn Voice mail instelling is nu zoals ik ze wou. (Hoop dat het zo blijft).
Bekijk origineelWhiiiiii
In MyProximus staat het echter nog steeds op aan. Daar zit dus iets goed mis. De info op MyProximus is onbetrouwbaar wat de stand van Voice mail betreft. Mogelijk het ik het gisteren dus meermaals uit en aan gezet omdat het gewoon foutief weer gegeven wordt. ( stom dat ze daar ook geen 2 afzonderlijke knoppen voor verzien. ) Het aan en uit zetten zelf is mogelijk ook erg gebugd waardoor je meermaals moet proberen tot je het gewenste resultaat bekomt. (Wacht ook best MEER dan 2 uur voor je de Voice mail test want er word geen mail verzonden dat het aangepast is.)
Alvast veel dank voor het mee helpen zoeken en testen.
Mijn Voice mail instelling is nu zoals ik ze wou. (Hoop dat het zo blijft).
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.