Vraag

mails lopen niet binnen

  • 24 January 2022
  • 10 reacties
  • 550 Bekeken

Sinds deze morgen (intussen) 14 mails die niet binnenlopen in inbox en onvindbaar zijn -  ik zie enkel 6 oude mails van vorige maanden en jaren, deze blijven telkens ONGELEZEN staan. Ik zie dat er 14 ongelezen staan maar die lopen dus niet binnen. Ik ga weer niet beginnen met een nieuw account etc aan te maken, allemaal tijdverlies en frustratie (een paar x per jaar vloeken en zweten vw mailproblemen). Hoe krijg ik dit opgelost?


10 reacties

Als het op je smartphone is de app verwijderen en opnieuw downloaden.

Groeten,

Roger

Op geen enkel toestel liepen ze binnen, maar intussen deden ze dat wel, wel 20x gesloten en weer geopend. Nu weer verdwenen!!!

 

zolang Proximus de fouten, via hun leverancier, de probleem niet opgelost krijgt zal het niet veel baten gelijk wat je probeert, en zelfs al is het tijdelijk opgelost dan kan je het probleem na een tijd terug voor hebben!!!

Reputatie 7
Badge +5

@Goedele Neyens 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

Heb exact hetzelfde probleem. Op dit moment kan ik helemaal geen emails meer raadplegen. Is niet meer werkbaar. Als dit nog een paar dagen aanhoudt, ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een ander emailaccount.

zie ook → Webmail op dit ogenblik onbereikbaar. Onze teams werken eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. | Proximus Forum

Hier gelijkaardige problemen. Sinds maanden uren/dagen vertraging voor inkomende berichten. Sinds weken regelmatig dat de berichten uit de prullenbak niet definief verwijderd worden maar opnieuw als ongelezen in de inbox komen. Sinds gisteren komen nieuwe berichten niet binnen. Op de app kan ik het aantal aflezen. Vanalles uitgeprobeerd. Sinds deze namiddag lukt inloggen zelfs niet meer, niet op app en niet op webmail. Op zoek naar een oplossing uiteindelijk op dit forum terechtgekomen.

Niet werkbaar als je berichten binnenkrijgt waarop snellle reactie verwacht word.

Reputatie 7
Badge +3

@Marleen22 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

 

Geert

PS: het tekstveld “opmerkingen” is voor ons het (privé) tekstveld “ticket” in ons → ForumProfiel.

Reputatie 7
Badge +5

@Roger Hogie @Goedele Neyens @Sammy007 @Marleen22 

Via deze link kunnen jullie het e-mail adres waar er problemen mee zijn registreren.

Reageer