Vraag

mail overnemen van ander account

  • 30 August 2021
  • 13 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo proximus en support

Is het mogelijk om van een Flex account dat stopgezet is waarvan de Emails adressen nog 18 maanden tellen over te nemen op nieuwe account onder andere famillie naam ? is dat mogelijk.

Het is de bedoeling daarvoor stond dat op mijn vrouw hare naam we zijn tijdelijk even naar telenet gegaan wegens een internet probleem dat nu zou opgelost zijn, maar wij willen terug naar proximus maar onder mijne naam omdat ik invalide korting kan krijgen op internet.

 

groeten andy

 


13 reacties

ik weet niet of je nog vanavond door een Proximus forumedewerker zult verder geholpen worden.

NB: In je forum profiel kun je de nodige privégegevens plaatsen in de gemarkeerd privé velden en onder “ ticket” kun je nog bijkomende gegevens plaatsen die je in de andere velden niet kunt plaatsen.

Reputatie 3
Badge +1

@Martin

 

ja had al gemerkt dat het druk was vandaag ook aan de telefoon voor info wand als het dan  kan op deze manier dan bestel ik gewoon via web, dan moet ik ze niet storen via 0800 via web kan je niet een oud account terug koppelen of andere gebruiker, enals het via pdf formulier kan overdracht emails dan kan ik ook verder en de rest zelf doen.

Reputatie 3
Badge +1

@Martin

 

wil de klanten of nieuwe klanten hier ook wel helpen heb kennis van computer hardware en netwerken,

en mits invalide, heb ik wel meer tijd om het forum te volgen :wink:

 

Alle hulp op het forum is zeker welkom :thumbsup_tone3:

Reputatie 7
Badge +5

@soul1972 Die aanvraag kan gedaan worden. Je kan dit best via de winkel doen aangezien hier wel een identiteitscheck voor gedaan moet worden.

Reputatie 3
Badge +1

@DaisyS 

 

Ok top dan kan ik het op die manier fixen, nu 1st nieuwe aanluiting via online shop op mijn naam, en dan de mail overdracht.

 

groeten 

Andy

 

Reputatie 3
Badge +1

hey proximus en support

 

zo alles besteld, staat er in de mail dat ik my proximus inlog al kan maken maar dat lukt niet 

maar code of datum klopt niet zegt datum of code niet geldig code is toch je klantennr ?, iemand een idee hoe dat komt zo zou je je bestelling en technieker kunnen volgen met je inlog 

code voor een myproximus account  te maken staat o.a. bv op je factuur

zie info → Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb het gebrobeerd met dit 

je zou dan zonder de code en datum kunnen inloggen maar dat werkt niet ik moet code en factuurdatum hebben code heb ik niet alleen datum van aanvraag

Volgens mij is dat indien je al een Myproximus account hebt om dan je zaken te kunnen regelen.

Maar morgen kunnen de Prox forummedewerkers hier morgen meer over vertellen / je verder helpen….

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb gebeld naar 0800 nr moest toch nog iets weten van de sim kaarten, en had ik ook nog is gehoord voor dit hier my proximus en dit had moeten werken hier onder 

maar door een of andere reden deed dit het niet er is nu een brief onderweg met de code om mijn account te kunnen maken je kan ze dus op voorand maken my  proximus, maar het wou bij mij niet werken

Reputatie 7
Badge +4

Voor zover mij bekend kunt u dit enkel voor GSM zonder activatiecode

 

Anders zou onderstaande de te volgen werkwijze moeten zijn (met activatiecode)

 

Eventueel in afwachting van facturen kan onderstaande inderdaad evenwel een oplossing bieden

Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey @M_016  ik weet het ook niet juist, volgens de klantendienst zou het moeten gewerkt hebben :wink:

Reageer