Beantwoord

M-pay


Hoi is er iemand wat weet hoe je mpay kan activeren? Heb al gebeld naar Proximus en ze hadden het geactiveerd maar kan nog steeds niets aankopen.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 13 June 2018, 13:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

Ter info: ik weet niet of je mss hier iets aan hebt
> https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196

NB: Morgen als de proximus medewerkers terug op het forum langs komen kunnen ze u ook verder helpen
Ik vind de knop diensten nergens ven al een paar keer het aan proberen zoals het beschreven staat
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kelly,
Voor welk gsmnummer moet dit geactiveerd worden?
Meedelen via PM aub:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg. Wilfried
Het is inorde bedankt voor de reactie’s
Reputatie 2

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!

lukt het niet in beide zowel de myproximus app en ook niet in de webbased http://myproximus.be versie.

Als het niet werkt dan kunnen de prox medewerkers je morgen hier wel verder helpen als ze terug langskomen op het forum.

 

Reputatie 2

Neen, het lukt niet in beiden.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Ik heb de optie voor u geactiveerd op uw gsm-nummer 0470263xxx.Dit gaat maximum binnen de 24u actief staan.Groetjes,Joel

bij mij staat het aangevinkt maar het lukt dus echt niet.zou iemand dat op onze 2 gsm abbo’s kunnen inorde brengen aub? dank u wel

Reputatie 7
Badge +3

@davypeel 

er staan 4 gsm’s in je pack ? klopt ? ,maar ik zie ook op alle mobiles m-commerce actief .  Voor welke nummers werkt het niet ?

kan je de nrs via je profiel doorgeven ? dan laten we dat verder nakijjken. 

groetjes

Tina

dat klopt maar moet voorlopig op 2 abbo’s geactiveerd worden.heb mijn profiel bijgewerkt. dank u

Reputatie 7
Badge +3

@davypeel 

Beste,

Volgende info heb ik voor jou : beide nummers zijn full control-abonnementen : hierdoor kunnen ze via hun abonnement geen extra kosten maken via m-commerce;

ze hebben extra krediet nodig via een herlaadkaart, waarvan je het geld oplaadt en op de nummers zet.

Dan zou het wel moeten lukken, want m-commerce staat achterliggend klaar. 

Wil je dit zo proberen ?  

groeten,

Tina

ok dank u vriendelijk voor de moeite.ik ga het zo proberen grts

Reputatie 2

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!

louter ter info: dit is wat hier onlangs gepost werd in dit verband

M-Pay
Je kunt kijken of de dienst 'M-Pay', actief staat in je MyProximus via:
Mijn Producten (kies je GSM abonnement) => Diensten => Proximus M-Pay.
Hier kan je deze ook activeren, mocht deze nog niet actief staan
M-Pay: limiet voor mobiele betalingen aanpassen
M-pay liliet is maximum 250 Euro
maar als je al aan het maximum zit, moet je wachten tot de volgende maand

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Op jouw gsm-nummer staan alle blokkeringen voor derde diensten actief. Mogen deze blokkeringen verwijderd worden? Mogen wij de optie M-Pay voor u daarbij activeren? Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD, Ja, dit mag zeker gebeuren. :-)

De optie mag geactiveerd worden.

 

Bedankt voor de hulp!

Geoffrey

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Het nodige werd ingeleid in onze systemen. Je krijgt per e-mail een bevestiging hiervan. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD 

Zeer vriendelijk bedankt hiervoor!

Een prettige dag verder!

 

Mvg

Reputatie 2

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!

Morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij helpen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee morgen direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Op jouw gsm-nummer staan alle blokkeringen voor derde diensten actief. Mogen deze blokkeringen verwijderd worden? Mogen wij de optie M-Pay voor u daarbij activeren? Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD Ja, dit mag gebeuren. :-)

 

De optie mag geactiveerd worden.

Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Ik heb het nodige ingevoerd. Dit zal binnen enkele uren in orde zijn. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD 

Bedankt hiervoor! :-)