Skip to main content
Beantwoord

M-pay


Hoi is er iemand wat weet hoe je mpay kan activeren? Heb al gebeld naar Proximus en ze hadden het geactiveerd maar kan nog steeds niets aankopen.

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Kelly,
Voor welk gsmnummer moet dit geactiveerd worden?
Meedelen via PM aub:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg. Wilfried
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

30 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 21 januari 2021

@AntonellaD Zeer vriendelijk bedankt hiervoor! Groetjes


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 januari 2021

@thejojo  Er staat inderdaad nog een blokkering actief op jouw klantenprofiel om deze wijziging te kunnen doen zie ik nu. Ik heb gevraagd aan de bevoegde dienst om deze eraf te halen via dossier 47316776. Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 21 januari 2021

@AntonellaD Wanneer ik deze probeer af te zetten, krijg ik een foutmelding:

“Het spijt ons

Proximus Info: Beste klant, aangezien een abnormaal hoog verbruik is er een gedeeltelijke preventieve blokkering op uw lijn geplaatst. Deze kan weggenomen worden zodra de factuur, die we u vandaag toesturen, is betaald.”

Dit terwijl alles betaald is. Ik kan het dus niet zelf afzetten.

Bedankt! Groetjes


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 januari 2021

@thejojo  Sinds 25/09/2020 staan de gratis blokkeringen voor derde diensten actief op jouw gsm-nummer naar aanleiding van een tussenkomst door onze achterliggende financiële diensten vanwege een hoog verbruik op derde diensten. Via MyProximus kan je deze blokkeringen terug verwijderen. Groetjes, Antonella

Betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden | Proximus


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 21 januari 2021

Beste,

Deze optie was vroeger aangezet op mijn gsm, maar werkt nu niet meer.

Ik wou dit dus ook opnieuw aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch terug te activeren op mijn nummer aub?

 

Bedankt!


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 21 september 2020

@AntonellaD 

Bedankt hiervoor! :-)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 september 2020

@thejojo Ik heb het nodige ingevoerd. Dit zal binnen enkele uren in orde zijn. Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 21 september 2020

@AntonellaD Ja, dit mag gebeuren. :-)

 

De optie mag geactiveerd worden.

Bedankt voor de hulp!


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 september 2020

@thejojo  Op jouw gsm-nummer staan alle blokkeringen voor derde diensten actief. Mogen deze blokkeringen verwijderd worden? Mogen wij de optie M-Pay voor u daarbij activeren? Groetjes, Antonella


Martin
  • 34051 reacties
  • 20 september 2020

Morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij helpen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee morgen direct aan de slag kunnen.


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 20 september 2020

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 12 mei 2020

@AntonellaD 

Zeer vriendelijk bedankt hiervoor!

Een prettige dag verder!

 

Mvg


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 12 mei 2020

@thejojo Het nodige werd ingeleid in onze systemen. Je krijgt per e-mail een bevestiging hiervan. Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 12 mei 2020

@AntonellaD, Ja, dit mag zeker gebeuren. :-)

De optie mag geactiveerd worden.

 

Bedankt voor de hulp!

Geoffrey


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 12 mei 2020

@thejojo Op jouw gsm-nummer staan alle blokkeringen voor derde diensten actief. Mogen deze blokkeringen verwijderd worden? Mogen wij de optie M-Pay voor u daarbij activeren? Groetjes, Antonella


Martin
  • 34051 reacties
  • 11 mei 2020

louter ter info: dit is wat hier onlangs gepost werd in dit verband

M-Pay
Je kunt kijken of de dienst 'M-Pay', actief staat in je MyProximus via:
Mijn Producten (kies je GSM abonnement) => Diensten => Proximus M-Pay.
Hier kan je deze ook activeren, mocht deze nog niet actief staan
M-Pay: limiet voor mobiele betalingen aanpassen
M-pay liliet is maximum 250 Euro
maar als je al aan het maximum zit, moet je wachten tot de volgende maand


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 11 mei 2020

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 23 december 2019

ok dank u vriendelijk voor de moeite.ik ga het zo proberen grts


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 23 december 2019

@davypeel 

Beste,

Volgende info heb ik voor jou : beide nummers zijn full control-abonnementen : hierdoor kunnen ze via hun abonnement geen extra kosten maken via m-commerce;

ze hebben extra krediet nodig via een herlaadkaart, waarvan je het geld oplaadt en op de nummers zet.

Dan zou het wel moeten lukken, want m-commerce staat achterliggend klaar. 

Wil je dit zo proberen ?  

groeten,

Tina


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 18 december 2019

dat klopt maar moet voorlopig op 2 abbo’s geactiveerd worden.heb mijn profiel bijgewerkt. dank u


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 18 december 2019

@davypeel 

er staan 4 gsm’s in je pack ? klopt ? ,maar ik zie ook op alle mobiles m-commerce actief .  Voor welke nummers werkt het niet ?

kan je de nrs via je profiel doorgeven ? dan laten we dat verder nakijjken. 

groetjes

Tina


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 17 december 2019

bij mij staat het aangevinkt maar het lukt dus echt niet.zou iemand dat op onze 2 gsm abbo’s kunnen inorde brengen aub? dank u wel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 16 december 2019

@thejojo Ik heb de optie voor u geactiveerd op uw gsm-nummer 0470263xxx.Dit gaat maximum binnen de 24u actief staan.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 12 december 2019

Neen, het lukt niet in beiden.

Bedankt!


Martin
  • 34051 reacties
  • 12 december 2019

lukt het niet in beide zowel de myproximus app en ook niet in de webbased http://myproximus.be versie.

Als het niet werkt dan kunnen de prox medewerkers je morgen hier wel verder helpen als ze terug langskomen op het forum.