Vraag

kan verbruik niet zien op app en website

  • 4 July 2020
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Hallo, sinds begin juli kan ik het verbruik niet meer zien op de app en de website.

Ik heb een unlimited abonnement maar het zou toch handig zijn zoals vorige maand dat ik het verbruik kan zien zodat ik weet hoeveel mij nog rest voor ik aan lage snelheid verder surf.

Via de app chat en messenger moet ik niet rekenen want daar krijg je bijna geen antwoord.

En bel ik naar de klantendienst dan krijg je telkens andere antwoorden te horen, precies of ze weten het zelf niet.

 


4 reacties

Ter info: Best de hulp afwachten van iemand van het proximus forumteam als ze hier maandag terug de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat zulks (tijdelijk?) niet (meer) mogelijk is in MyProximus voor het lopende (nog niet gefactureerde) verbruik (cfr. Mobilus Unlimited bv enkel “oneindig teken” voorhanden )

Misschien best supervisie verbruik instellen op uw smartphone om eventuele verrassingen te voorkomen bv.

https://www.androidplanet.nl/tips/dataverbruik-controleren-op-android/

Er is daar nog altijd geen reactie op gekomen van Proximus uit of de oplossing in de maak is !

Wie weet maandag beter nieuws :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@yvesmathijs 

Beste 

Ik zie dat je ook mail hebt verstuurd ? Hierdoor werd bij de betrokken dienst een dossier opgemaakt en de dossierbeheerder zal je antwoord sturen.

groeten,

Tina

Reageer