Skip to main content
Vraag

kan verbruik niet zien op app en website


Hallo, sinds begin juli kan ik het verbruik niet meer zien op de app en de website.

Ik heb een unlimited abonnement maar het zou toch handig zijn zoals vorige maand dat ik het verbruik kan zien zodat ik weet hoeveel mij nog rest voor ik aan lage snelheid verder surf.

Via de app chat en messenger moet ik niet rekenen want daar krijg je bijna geen antwoord.

En bel ik naar de klantendienst dan krijg je telkens andere antwoorden te horen, precies of ze weten het zelf niet.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33964 reacties
  • 4 juli 2020

Ter info: Best de hulp afwachten van iemand van het proximus forumteam als ze hier maandag terug de draad opnemen.


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4417 reacties
  • 4 juli 2020

Ik vermoed dat zulks (tijdelijk?) niet (meer) mogelijk is in MyProximus voor het lopende (nog niet gefactureerde) verbruik (cfr. Mobilus Unlimited bv enkel “oneindig teken” voorhanden )

Misschien best supervisie verbruik instellen op uw smartphone om eventuele verrassingen te voorkomen bv.

https://www.androidplanet.nl/tips/dataverbruik-controleren-op-android/


Martin
  • 33964 reacties
  • 4 juli 2020

Er is daar nog altijd geen reactie op gekomen van Proximus uit of de oplossing in de maak is !

Wie weet maandag beter nieuws :slight_smile:


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 6 juli 2020

@yvesmathijs 

Beste 

Ik zie dat je ook mail hebt verstuurd ? Hierdoor werd bij de betrokken dienst een dossier opgemaakt en de dossierbeheerder zal je antwoord sturen.

groeten,

Tina