Skip to main content

Beste,

In het kort. Het probleem is begonnen nadat ik na een onderbreking van 1 jaar opnieuw een internet account heb. Hierdoor is er een probleem ontstaan dat ik niet meer kon inloggen op mijn cloud account.

Hiervoor is er 2X telefonisch contact geweest om dit op te lossen.

De laatste keer is het echter helemaal mis gegaan en heb ik helemaal geen toegang meer op my account. Zelfs mijn e mail adres wordt als niet bekend aanzien.

Mijn klantnummer is 6********

 

@Eric V 

Kan je mij in een privé bericht je my proximus account even doorsturen aub?

 

Geert

 

 


Ik vind geen van beiden nog terug, ik heb het vermoeden dat je my proximus-account verwijderd is.
Heb je al eens geprobeerd om je opnieuw te registreren?

 

Geert


De activeringscode om een my proximus account aan te maken vind je terug op een factuur.

Indien je enkel de facturen online kan bekijken kan ik wel de activeringscode per post opsturen.

 

Geert


Reageer