Vraag

kan geen product toevoegen

  • 3 June 2023
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

wanneer ik een product wil toevoegen geeft het mij een error ook al zijn 

de gegevens die ik heb ingevuld juist.

Het zegt mij ook niet wat de fout is dus ik kan niet weten waar het aan ligt.


5 reacties

Ben je beheerder? → Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@MehmetMurat  Dag, je kunt best een account aanmaken met je klantnummer. Hierop is geen My Proximus actief.

@MehmetMurat  Dag, je kunt best een account aanmaken met je klantnummer. Hierop is geen My Proximus actief.

Dat probeer ik maar ik krijg nog altijd een error 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Vermits er blijkbaar geen MyProximus account actief zou zijn voor uw klantnr, dient u er 1 aan te maken op basis van onderstaande

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Vraag welke “error” ziet u bij de betrokken aanmaakpoging?

alleen het woord fout

Reageer