Vraag

Iphone 14 pro max pre-order

  • 16 September 2022
  • 8 reacties
  • 342 Bekeken

beste

Ik heb een iphone 14 pro max kunnen bestellen, nu is mijn vraag wanneer deze geleverd wordt. Ik verwachte hem vandaag 16 september te hebben ontvangen. nu is dit niet zo het geval, Wanneer kan ik deze verwachten?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@patjedas  dag dit kun je volgen in je My proximus

dacht dat ik de enigste was, dit blijkt een groot probleem te zijn bij Proximusen ze moeten hier snel iets aan doen!

Ik zit met hetzelfde probleem,

13september de iPhone 14pro Max besteld , zou hem de 16de ontvangen maar kan nog steeds niet zien wanneer hij juist wordt bezorgt!

weet iemand al iets meer?

Reputatie 7
Badge +3

@Najima

je kan je bestelling volgen in je MyProximus.

Indien dat niet lukt: Kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen? een Order Ref? dan kunnen we dit nakijken.

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Hallo,

ik probeer mijn bestelling te volgen via myproximus maar er staat geen producten gevonden

Reputatie 7
Badge +3

@Najima 

je bestelling staat onder een ander klantennummer, waar je waarschijnlijk geen login voor hebt

Het gelinkte email adres is nochtans hetzelfde voor je bestelling

De ID documenten zijn goed ontvangen, maar je moet via de mail de bestelling afronden en betalen? Kan je eens checken? Je zou de mail moeten ontvangen hebben volgens mijn collega.

groeten

Tina

@Najima

je bestelling staat onder een ander klantennummer, waar je waarschijnlijk geen login voor hebt

Het gelinkte email adres is nochtans hetzelfde voor je bestelling

De ID documenten zijn goed ontvangen, maar je moet via de mail de bestelling afronden en betalen? Kan je eens checken? Je zou de mail moeten ontvangen hebben volgens mijn collega.

groeten

Tina

maar mijn bestelling is al betaald?

 

Reputatie 7
Badge +3

ah dan heeft dit bericht alles gekruist… ik geef het door

Reageer