Beantwoord

Inloggen op Proximuscloud.be - ErrorCode=2055

  • 15 March 2021
  • 5 reacties
  • 264 Bekeken

Geen toegang tot proximus cloud via het web.

Telkens dezelfde foutmelding: ErrorCode=2055.

icon

Beste antwoord door HadewychT 16 March 2021, 10:31

Bekijk origineel

5 reacties

ander browser gebruiken helpt ook niet ?

Helaas, google chrome en edge geprobeerd.

Door het wijzigen van mijn Pack bij Proximus naar EPIC had ik geen toegang meer tot Proximus Cloud.

Een vriendelijke persoon van een externe firma belde me vorige week op met het goede nieuws dat ik terug toegang had tot de Cloud en dat ik tot vandaag de tijd kreeg om mijn foto’s en documenten lokaal te downloaden. Helaas kan ik niet inloggen en dus ook niet downloaden.

Reputatie 7
Badge +4

@Willemvdb Kan je de gegevens van je cloud aanvullen in je profiel ? Dan kunnen we het voor je nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Done!

Beste,

Komt er nog een antwoord op mijn vraag?

Ondertussen is het 3 weken dat ik niet weet of ik mijn documenten en foto’s van de laatste 15 jaren nog ooit terugkrijg.

Reageer