Skip to main content

Ik heb problemen met de toegang tot mijn mailbox via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html Ik wijzig het paswoord in “My Proximus” “producten” mailbox en probeer dan daarmee in te loggen en lukt niet.

Ik gebruik nochtans dezelfde mailboxnaam als beschreven in My Proximus, namelijk tibby@skynet.be, en hetzelfde paswoord. Wat loopt daar mis ?

Ik zie wel de boodschap: 

“Uw MyProximus account is gelinkt aan meerdere e-mailadressen en/of mobiele nummers. Om te vereenvoudigen raden we u aan om over te schakelen naar één enkel e-mailadres of mobiel nummer.”

→ er is maar 1 mailadres  verbonden aan My Proximus account, wel met een 5-tal aliassen. Die alliassen worden echter allemaal gebruikt, ik moet die dus behouden.

→ er is aan mijn Proximus account een Tittimus abonnement verbonden waar we 2 mobiele nummers mochten aan verbinden zodat we alle informatie over facturatie en zo op dezelfde plaats vinden. Gaat men ons nu vertellen dat we terug alles moeten afsplitsen naar 1 abonnement per persoon met 1 apart emailadres en 1 gsm nummer ? We zijn een koppel en delen onze mail.

Wat zou u aanraden om toch de mail te kunnen bekijken door te kunnen inloggen via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html ?

met vriendelijke groeten,

Leo D’haese

Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we alles eens nakijken en opzoeken wat er gaande is.


Mijn klantennr werd toegevoegd. Er is daar geen zone om het lijnnr. in te voeren, is 016/25.31.84

Vandaag nog eens geprobeerd om in te loggen op https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html,  lukt nog steeds niet en nog steeds geen enkel foutbericht te zien (of gaat dat zo snel dat ik het niet eens zie).


Bij mij hetzelfde probleem

Niet naar mijn mail kunnen gaan ,email adres klopt niet ,wachtwoord ook niet ondanks vernieuwd paswoord.

Ook geen producten of facturen kunnen zien.

Technieker aan de lijn > onbeleefd en ik moet overschakelen naar chroom i.p.v Edge?????

Ik heb nu al dàgen geen email , maar de facturen blijven wèl komen .

Intussen is er nog steeds geen oplossing , misschien veranderen van provider ? vermits proximus het niét kan oplossen ?????

klantennummer :2385960

Misschien meteen nòg een probleem toevoegen ?

Ik heb al jàren hetzelfde telefoonnummer en mijn telefoon nr is niet correct in mijn voicemail , ik kan dus geen oproepen beluisteren. Hoè is dat mogelijk ?


@roske.vdd Ik heb geantwoord op je originele post.


@roske.vdd Ik heb geantwoord op je originele post.

Dat is heel vriendelijk , maar ik kan nog steeds nièt in mijn mailbox , ik begin wanhopig te worden , géén mail en niets kunnen aanpassen.


Sinds 31/1 krijg ik geen mails meer binnen met skynet.be mailadres.

Al 3 keer webformulier ingevuld

Vrijdag kontakt gehad met technische dienst. Rond de middag gingen ze mij terug bellen. Het is nu zondag, niemand gehoord.

En mails komen nog altijd niet binnen.

Onbegrijpelijk voor zo een provider !!!


@Vanhorenbeeck Ik heb het doorgegeven aan de juiste dienst om dit voor u te bekijken. Normaal zou dit tussen de 24 uur en 48 uur moeten opgelost zijn.


teneinde raad! van maandag geen emails versturen of ontvangen,ganse week bezig met help-desk al 20 maal paswoord gewyzigd,vandaag naar tf winkel,behulpzaam maar zonder resultaat! wat  nu

al 2 tickets aangemaakt????


@coisherbots wat belangrijk is om weten is of je die problemen ook hebt indien je dit probeert via een browser en surft naar http://webmail.proximus.be en daar inloggen.

PX forummedewerkers kunnen maandag (tijdens weekend komen ze hier niet langs) ook je instellingen bij hen controleren of alles correct gelinkt staat enz…

NB: vul best ook zoveel mogelijk gegevens aan in je forumprofiel 》 https://nl.forum.proximus.be/settings/profile is in belang van de PX forummedewerkers om je vlugger te kunnen helpen.


@coisherbots Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


Reageer