Vraag

inloggen bij MyProximus onmogelijk

  • 14 May 2022
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Ik heb ooit mijn email ingevuld in de MyProximus account van mijn moeder. Nu moet ze verhuizen en wil ik inloggen om dingen aan te passen. Ik geraak er dus niet in.

Ik krijg dus uiteraard de emails van die account. Dat is bijvoorbeeld elke maand een factuur die met domiciliering betaald wordt.

Als ik via een link op die email er naar toe gaat. Dan komt ik op de web site. Mijn computer heeft het passwoord onthouden en MyProximus vind dat dit niet geldig is. Dan vraag je dus even om je passwoord te resetten. Dan vindt MyProximus dat hij mijn email niet kent en stuurt hij geen email.

Dan denk je itsme (uiteraard die van mijn moeder)  te gebruiken. Dat gaat ook al niet, want myProximus is van mening dat die niet gekoppeld is aan de account.

Uiteindelijk besluit je hier een vraag te stellen en uiteraard vind dit systeem dat het passwoord niet geldig is. Je vraagt dan een passwoord reset aan. En op deze website lukt dat. Ik krijg wel een notificatie dat ze mijn gebruikersnaam hebben aangepast. Dat snap ik al niet:

Ik ben er dus in geraakt. Andes kan ik hier niet om hulp vragen. IK heb uiteraard geprobeerd met dit passwoord op MyProximus binnen te geraken. Maar dit lukt nog altijd niet.

Mijn zuster werkt niet en heeft dus voldoende tijd om heel lang aan de telefoon te hangen. Ze heeft dus de verhuis van mijn moeder geregeld, maar dit probleem is niet opgelost geraakt.

 

 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Jan_0155 Is dit is al opgelost voor jou? Zo niet, noteer je even alle gegevens (klantnummer, e-mailadres als login) in je profielinstellingen hier op het forum? Het veldje ‘Ticket’ kan je voor vrije tekst gebruiken. Dank je wel. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Reageer