Vraag

Hoe meerdere accounts onder 1 Myproximus krijgen en andere accounts verwijderen


Reputatie 1

Beste allen,

Onderwerp zegt alles. Ik wil eens één en ander rationaliseren en vragen een aantal accounts te verwijderen. Ik heb graag een opgeruimd leven op internet en accounts die niet meer dienen horen te verdwijnen en ik wil niet meer dan één professioneel e-mailadres en één privé.

Kan ik onder één account dan meerdere klantnummers beheren ? Ik beheer ook mijn bejaarde moeder haar account en zij zit er niet op te wachten dit zelf te moeten doen.

Bedankt,

Patrick

     

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kan ik onder één account dan meerdere klantnummers beheren ?

Voor zover mij bekend niet, Proximus medewerkers zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Ik had enige tijd geleden 2 klantnummers en beheerde die via 2 verschillende e-mail aliassen (aliassen gekoppeld aan eenzelfde e-mailadres)

Proximus medewerkers kunnen wel klantnummers X en Y toebehorende aan eenzelfde persoon samenvoegen zodat er slechts 1 MyProximus account en 1 klantnr overblijft

Tenzij u het abonnement van uw moeder onder eigen naam overneemt vrees ik evenwel dat het een apart klantnr en apart MyProximus account van toepassing blijft (dat u evenwel aan 1 van uw e-mail aliassen kunt koppelen)

 

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick_B 

Beste,

ik heb je vraag doorgestuurd naar onze collega’s van de dienst MyProximus.

Zij gaan je een antwoord sturen.

Groeten

Tina

Reputatie 1

Bedankt. De meest dringende ingreep is het linken van een nieuw account onder het e-mailadres van iemand die vroeger al proximus klant was, dan even niet en nu weer wel. De technicus wilt dat ze eens inlogt met tijdelijke gegevens maar dan komt de knoop: ze kan haar mailadres niet gebruiken wegens al in gebruik…

Ik hoop dat de Myproximus dienst me zal contacteren hiervoor; tot nu toe is dat ook bij een eerder probleem nooit gebeurd.

 

Patrick

 
Reputatie 6
Badge +3

Een e-mail adres blijft 18 maanden onbeschikbaar nadien kan iemand anders dit claimen dit staat in de bijzondere voorwaarden: https://www.proximus.be/dam/jcr:6fc57d05-74d1-44ee-a160-bd395ed70268/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/from20191101/Bijzondere-voorwaarden-Internet---NL~2019-08-26-10-29-13~cache.pdf Dus als het langer geleden is kan er niet heel veel meer aangedaan worden dan er bijvoorbeeld een lichte aanpassing aan te doen.

Reputatie 1

Het is al twee jaar niet meer in gebruik. Ik kan er nog steeds op inloggen maar er staat nergens een link “verwijder account” of zo. Dus ik sta nog nergens.

 
Reputatie 7
Badge +3

@Patrick_B Het is slechts mogelijk om 1 klantennummer per account te beheren. Meer info via:

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_customer_zone/particulieren/support/myproximus.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

Indien er 1 of meerdere accounts verwijderd moeten worden, mag je de login(s) hiervan doorgeven via je profielgegevens.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Bedankt @AntonellaD ; al het nodige staat onder “ticket” in mijn profiel.

     
Reputatie 7
Badge +3

@Patrick_B Van de 1ste 2 e-mail adressen heb ik de accounts verwijderd. Op de laatste 2 e-mail adressen bestond er geen account. Groetjes, Antonella

Goeiemorgen,

gedurende de laatste jaren heb ik meerdere klantnummers opgebouwd.
1 voor mijn zaak
1 voor mijn privé.

En nu nog een andere omdat ik alles samen wou centraliseren onder 1 account.
Hoe slaag ik er nu in godsnaam in om deze 3 klantrekeningen te zien onder 1 account en dus ook maar 1 maal te moeten inloggen aub?

met vriendelijke groeten.

PS. zie ook dat ik geen mogelijkheid lijk te hebben ‘zie screenshot”

 

  •  


 

Reputatie 7
Badge +3

@STEVEN.W Ik heb om jouw privacy te respecteren de screenshot verwijderd en jouw username aangepast.

Het klantnummer dat te zien was op de screenshot is niet meer het klantnummer waar jouw producten nu op actief staan.

Jouw huidig klantnummer is gelinkt aan een ander MyProximus account met wollux in het e-mailadres.

Daar zouden al jouw diensten op te zien moeten zijn.

Groetjes,
Antonella

Goeiemiddag,

oei een fout van mij. Ik werk sinds vorige vrijdag niet meer bij Wollux, maar de klantnummer is wel van mij.
ik ben specifiek op zoek om de klantnummer beginnend met 2 en eindigend op 0 te gebruiken in Myproximus.

met vriendelijke groeten
Steven Warlop

Reputatie 7
Badge +3

@STEVEN.W  Ik heb alle accounts van het oude en het nieuwe klantnummer laten verwijderen. Op deze manier kan je met het e-mailadres naar keuze een nieuw account maken voor het nieuw klantnummer. Neem dan de factuur bij de hand van het klantnummer dat met 2 begint voor de juiste activatiecode. Groetjes, Antonella

Reageer