Skip to main content

De artikels op HLN zijn niet toegangekelijk hoewel My E press wel actief is. Bij de klantendienst van HLN vraagt men een GID-code om dit in orde te brengen. Gebeld naar het nummer 0800 22 800, de klantendienst van Proximus. Daar weet men niet wat een GID-code is.

 

Gelieve mij een GID-code te bezorgen. Gelieve niet door te verwijzen naar de klantendienst van proximus. Zoals gezegd weet men er niet waarover het gaat.

Dag @rottiers.jan ik heb de code ingevuld in het veld ‘ticket’ op je klantprofiel hier. Groetjes, Heidi


Dag @HeidiE,

 

Kan u mij ook mijn GID-code bezorgen? Ik heb hetzelde probleem.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes,

Sandra


@Sandra8552 

zie privébericht;

Groetjes

Tina


Beste, 

 

HLN vraagt GID - code , ik heb al alles geprobeerd om hln te koppelen aan mijn proximus abonnement, maar helaas is het niet gelukt. 

 

Kunnen jullie me verder helpen ?  


@Muranyi Ik heb dit doorgegeven naar HLN voor onderzoek. Bij ons is alles ok


@HadewychT 

 

ik kan nog steeds niet genieten van de e-press abonnement? Duurt het enkele dagen voor het geactiveerd is ? 

 

 


Ik krijg telkens deze foutmelding als ik mijn abbo wil koppelen. 
 

 


@Muranyi HLN heeft laten weten dat ze het nog niet konden oplossen. Ik sta nog in contact met hen om dit verder op te volgen en hou je zeker op de hoogte. 


Reageer