Vraag

HLN vraagt GID code voor epress


In MyProximus is mijn e-press actief voor HLN maar langs kant HLN werkt het niet.

Support van HLN vraagt nu mijn GID code. Na 3 telefonische pogingen en 1 poging via mail, zonder resultaat, probeer ik het eens via het Forum. Kan ik mijn GID code krijgen aub?


38 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Drixx Ik kan je via het forum deze informatie niet geven wegens het om vertrouwelijke informatie gaat. Je kunt deze bekomen bij onze technische dienst op het nummer 0800 22 800.

@Michael V In andere posts zie ik dat forummedewerkers deze GID code regelmatig via het profiel doorgeven. Waarom is dat nu geen optie? Ik heb de technische dienst al 3 maal gebeld maar er wordt telkens toe gegooid.

Reputatie 5
Badge +2

@Drixx Ik heb voor u contact opgenomen met HLN en ze alle gegevens voorzien om deze koppeling in orde te brengen voor je. 

Ik heb al weken hetzelfde probleem. Eén medewerker wist mij een GID-code te bezorgen maar Het Laatste Nieuws vindt geen informatie via de code. Mijn laatste contact met de helpdesk resulteerde in een antwoord dat bestond uit een aantal links naar allerhande onderdelen van de Proximus-site. Maar geen GID-code. Waarschijnlijk heeft uw medewerker mijn vraag helemaal niet begrepen.

Graag dus ook voor mij uw tussenkomst bij Het Laatste Nieuws.

Ik heb de indruk dat geen van beiden zowel Proximus als HLN met kennis van zaken op de hoogte zijn van dit probleem.

Telkens ontvangt men een voorop opgestelde E-mail met oplossingen die niet baten.

 Ik wil zelfs van het voordeel , gratis abonnement, verlost worden maar dit is zelfs niet mogelijk.

 

Groeten,

Jos Van Herck

 

Ik heb al verschillende maal geprobeerd om mijn activatie van mijn e-press weer op gang te krijgen. Zowel bij Proximus als bij HLN. Ik heb wel de GID code gekregen van Proximus en doorgegeven aan HLN maar er is nog steeds niets veranderd  en ondanks ik recht zou hebben op e-press kmot het maar niet in orde.Kunnen julie aub iets doen zodat ik weer digitaal het nieuws kan volgen.

Groeten,

Erna Michiels

Reputatie 7
Badge +3

@Erna Michiels 

Ik onderzoek dit voor jou, je mag je klantnummer op je profiel toevoegen a.u.b.

 

Groeten

Geert

 

Klantnummer toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +3

@Erna Michiels 

kan je via My Proximus via producten naar e-press gaan en HLN aanduiden.

Lukt het nu?

 

Geert

Heel hard bedankt alles werkt weer! 

Helaas ben ik te  vroeg geweest, het heeft maar enkele minuten gewerkt en is weeral off.

Wil je zo vriendelijk zijn om nog is te kijken wat het is en terug in werking te stellen aub?

HLN vraagt mijn GID-code. Kunnen jullie dir doorgeven aan HLN zodat ik opnieuw dit voordeel heb. 

Reputatie 7
Badge +3

@Stever 

 

Via het forum mogen we het GID nummer niet geven, 

Kan je op je forum profiel een GSM nummer vermelden waarop we je telefonisch kunnen contacteren?

 

Geert

Done 

Reputatie 7
Badge +3

We nemen zo snel mogelijk met jou contact op.

 

Geert

In MyProximus is mijn e-press gekoppeld aan  HLN maar  kopelnk

HLN werkt het niet.Support van HLN vraagt nu mijn GID code. an ik via het Forum mijn GID code krijgen aub?

@Stever

 

Via het forum mogen we het GID nummer niet geven, 

Kan je op je forum profiel een GSM nummer vermelden waarop we je telefonisch kunnen contacteren?

 

Geert

@guydella Ter info: zal blijkbaar op deze manier moeten gebeuren zoals aangegeven hierboven door PX Moderator GeertC.

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent)  (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .

Mijn telefoonnr. is toegevoegd aan mijn profiel om GID nr. te verkrijgen.

Reputatie 7
Badge +3

@guydella 

We hebben vastgesteld dat je my proximus account nog gevalideerd moet worden; hiervoor is ticket:  IM12137605 opgemaakt. 

 

Geert

Wanneer wordt account geactiveerd?Is wel vervelend dat ik geen toegang heb tot HLN abonnement!

Wanneer wordt account geactiveerd?Is wel vervelend dat ik geen toegang heb tot HLN abonnement!

Reputatie 7
Badge +4

@guydella Er is op 6 februari een nieuwe activeringsmail gestuurd naar het mailadres van je forumprofiel. Heb je die ontvangen en is dat gelukt ? Hier vind je de nodige info.

Ik heb nog altijd geen toegang tot digitaal lezen HLN.Ik heb wel een activatienr. om account aan te maken.Doch lukt niet op digitaal te lezen?

 

Reputatie 7
Badge +4

@guydella Is het je dan wel gelukt om een account aan te maken ? Bij ons staat de programmatie goed. Als de activatie je niet lukt zal ik een mail sturen naar HLN om alles na te kijken aan hun kant. 

Het account zou aangemaakt zijn,ik kan via link HLN starten met lezen,doch krijg dan melding dat mijn GRATIS HLN+  op zijn?

 

Reageer