hln is stopgezet

  • 18 July 2023
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Beste Lezers,

Vandaag een bevestiging e-mail gehad van HLN dat mijn abonnement is stopgezet. Ik kan (voorlopig) nog alles lezen maar bij mijn HLN account staat, bij de abonnementsgegevens, dat deze maar geldig is tot 24-07-2023.

Moet ik mij zorgen maken dat dit wordt afgesloten of wordt dit nog op tijd verlengd door Proximus?

Ik lees op het forum dat er heel wat klanten problemen hebben. Zijn er nog die dergelijke mail ontvangen hebben?


3 reacties

@Alex_039 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om je verder te helpen en dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Martin 👍🏻Had ik al gedaan. Ik heb in veld “Ticket” het HLN abbo-nr. nog ingezet.

Wat ik vreesde is dus gebeurd, het HLN abonnement is stopgezet.

Ik had gehoopt dat er gereageerd zou worden door iemand van de Proximus-medewerkers maar helaas...😒

Reageer