Vraag

HLN+ abonnement is stopgezet.

  • 4 November 2023
  • 2 reacties
  • 239 Bekeken

Ik kreeg vorige week een e-mail van HLN dat mijn abonnement is stopgezet. Sinds vandaag kan ik de HLN+ content niet meer lezen terwijl ik nog steeds ben ingelogd. In de My Proximus app staat nog steeds dat dit voor mij beschikbaar is.


This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik probeerde ook om mijn account opnieuw te activeren via www.hln.be/proximus en toen kreeg ik uiteindelijk dit. Als ik op start met lezen klik krijg ik echter nog steeds  geen toegang, alleen een pagina om te abonneren. Ik stuurde ook al een mail naar de klantendienst van HLN.                    UPDATE terwijl ik dit intik. Plots krijg ik een mail van HLN met de melding “bevestiging van uw abonnement” alles is nu weer leesbaar. Iets of iemand heeft er toch voor gezorgd dat dit snel in orde kwam.

 

Reputatie 7
Badge +3

Fijn om te lezen dat het in orde is, ik sluit het topic!