Skip to main content
Vraag

Geen toegang tot Proximus free cloud (10Gb)

  • 27 februari 2022
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Beste,

Sinds een tijd kan ik niet meer inloggen op mijn clouddiensten. Ik krijg de foutmelding (Error Code: 2055).

In “mijn Proximus “staat er dat de dienst actief is, maar als ik wil inloggen krijg ik deze foutmelding op pc. Op gsm de melding dat ik de dienst moet registreren. Als ik op het forum kijk zou dit te maken kunnen hebben dat de dienst niet gelinkt is aan mijn account.

Kan U dit nakijken?

Klantnummer: 620030798

 

Alvast bedankt.

Mvg

Jurgen

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33998 reacties
  • 27 februari 2022

Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier terug de draad opnemen.  
 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 mei 2022

Ik kan geen toegang krijgen tot de Proximus cloud (noch op Android, noch op ios, noch op windows)

Ik heb dit reeds gemeld aan de technische dienst maar zij hebben het probleem niet kunnen oplossen