Vraag

Geen producten op Myproximus

  • 12 September 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Sinds een aantal weken klant van Proximus voor vast en mobiel internet + TV op klantnummer 29358***. Na meerdere chatsessies, enkele telefoons en een melding van bug ( [MyProximus Support #51177902 ) zonder antwoord is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Bedroevend ...

Ik heb nog steeds een gebruiker profiel (omschakelen naar beheerder lukt ook niet ..) via mijn mailadres op myproximus en heb nooit een activatiecode ontvangen om myproximus te activeren. Tot op heden kan ik nog steeds geen producten/facturen bekijken of inloggen op de Proximus Pickx app. Ik vermoed dat deze problemen gerelateerd zijn.

Ik wens nu een onmiddellijke oplossing. Zoniet zal ik terugkeren naar mijn vorige provider Telenet waar ik nooit dergelijke problemen gekend heb (of problemen binnen een paar dagen opgelost werden). 


3 reacties

Kan er iemand reageren op dit topic. Vind het onaanvaardbaar dat Proximus mij nu reeds weken aan het lijntje houdt en geen oplossing (en ook niet de minste feedback) biedt voor mijn probleem …

Eerlijk gezegd mis ik de reactiviteit en het professionalisme van Telenet. 

 

Reputatie 7
Badge +2

@RaoulL  Hiervoor zijn er 4 lopende dossiers en sta je in contact met hun( Ann en Femke.) zie ik. Groetjes

Zelfde probleem hier... Ook GEEN producten in mijn proximus app.

Wel aantekeningen via sms

Reageer