Vraag

Geen producten in MyProximus (app + website)

  • 21 September 2022
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Beste,
 

Op 01/09 heb ik voor mijn bedrijf het ‘Business Flex Essential’ pack met 2 ‘Business Mobile S’ GSM-nummers via jullie website besteld. op 19/09 is de installatie hiervan gebeurd, maar tot op heden kan ik nog steeds geen producten in ‘MyProximus’ zien, noch kan ik er hier zelf manueel aan toevoegen. Wanneer ik op “klik hier om je producten toe te voegen” klik, krijg ik de volgende melding: “Dear user, the web page you are looking for could not be found… due to a technical problem it is temporarily not possible to access this application”). Kan iemand mij hiermee helpen, aub?

Alvast bedankt.

Mvg,
David


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@DavidDC 

 

Beste,

je orders staan nog in uitvoering, MyProximus heeft nog geen melding gehad van bestaande actieve producten.

Normaal gaat dat in orde zijn als alles is doorgestroomd.

Laat maar weten indien er achteraf toch nog een probleem zou zijn.

Groetjes

Tina

We hebben internet van proximus   ik krijg op mijn gsm 433mb per seconde   mijn vrouw maar 65mb per seconde  en op onze xbox one amper 21mb per seconde ?

Wat je gegarandeerde internetsnelheid die mogelijk  is voor je lijn kun je hier opvragen:

http://proximus.be/internetsnelheid 

de snelheid die je meet http://speedtest.net via een laptop of pc die rechtstreeks verbonden is met een netwerkkabel aan je bbox zou in de zelfde grote orde moeten liggen op ±10% na.

Je moet ook meten indien er geen andere toestellen contact hebben /maken met je bbox, dus alles losleggen en wifi uit en enkel je laptop die aangesloten is.

Je kunt eventueel bv bij benadering ook meten met een smartphone ipv een laptop als je op wifi-5.0 verbinding maakt met je bbox en met je smartphone naast de bbox staat.

Reputatie 7
Badge +3

@Ikke242  Dag is het mogelijk om je profiel wat meer aan te vullen zodat we je probleem kunnen nakijken? Dank je wel alvast.

Reageer